{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.611 visninger | Oprettet:

Deforme dæk {{forumTopicSubject}}

Hej har lige brug for lidt hjælp

Fik 2 nye Bridgestone lm005 hjem i mandags fra daekleader

Da jeg så får dem pakket ud i dag så ser jeg at de er ret deforme en af dem er meget slem, har nu aldrig oplevet at få dæk hjem i den tilstand de er dog snart 2 år gammel (daekleader acceptere 3 år før de skal DOT sælges)

Spørgsmålet er så om det er fordi de er defekte eller de har stået i lang tid

Mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Deforme dæk
  • #1   23. sep 2022

    profilbillede
  • #2   23. sep 2022 lige så snart du får luft i så er der ikke et problem mere men send blidere til daekleader og infomere dem om dit problem bare for en sikkerheds skyld jeg ville prøve at køre med dem fordi jeg tror ikke det gør noget

  • #3   23. sep 2022 Tænker det er forkert opbevaring . Ville nok sende retur.

  • #4   24. sep 2022 får lige taget et par billeder i morgen og så bliver der klaget over dem, til 2330 kr så burde det altså spille men det gør det godt nok langt fra

    takker for hjælpen


  • #5   24. sep 2022 Jeg tror det vil kunne mærkes. Tænker de er blevet klemt, så ville ikk selv have dem

  • #6   24. sep 2022 er også bange for at de kommer til at slå så nu er klagen sendt med adskillige billeder

    ved godt hvem som kommer til at betale for af og påmontering hvis det viser sig det ikke duer så klagen er sendt

    her på billedet så er der virkelig syn for sagen


    profilbillede
  • #7   25. sep 2022 Jeg er på holdet "det ser forkert ud byt til nyt"
    Online salg giver dig ret god mulighed for returret, så der er ikke det store at diskutere.
    Du skal bare have losset dem tilbage inden for 14 dage, det er ret vigtigt som jeg forstår det.


  • #9   25. sep 2022 ingen problemer monteret mange af dem. afbalanceret med vejtryk. smiley

  • #10   25. sep 2022 Husk at gi svaret her på siden.
    Held og lykke


  • #11   25. sep 2022 Husk at gi svaret her på siden. Har maskiner til af og på, men nok for langt væk. Nær thisted

  • #12   25. sep 2022 tak for budet lars men har allerede en mekaniker til det sorte arbejde så det kommer nok nærmere til at koste lige så meget i benzin end at få dem skiftet hos ham

    skal nok gi svar i sagen, håber daekleader tager en vurdering af det i morgen


  • #13   26. sep 2022 Helt fint .

  • Per T
    Per T Tilmeldt:
    aug 2016

    Svar: 49
    #14   27. sep 2022 Så dem godt, men valgte efter intensiv Google søgning Goodyear Ultra Grip Performance +(også hos daekleader) i stedet. Hvis nu du skal have dem byttet, kan det måske være værd lige at overveje.


  • #15   28. sep 2022 de har ellers fået fine anmeldelser i diverse test, jeg kan også godt lide bridgestone så det var helt oplagt

    nå en lille status

    dækkene er ikke sendt retur "endnu"

    jeg skrev jo self til dem i lørdags med diverse billeder jeg fik svar mandag formiddag at de skulle have billeder af product label og carrier´s label

    desværre så havde jeg smidt indpakning på dækkene over i rodebunken og jeg havde en lille bål i haven om søndagen så den var self væk

    skrev så retur at carriers label desværre var smidt ud ved en fejl og siden har jeg ikke hørt fra dem

    så nu har jeg lige haft fat i deres live support og nu har jeg fået svar på mail at de billeder jeg har sendt er sendt videre til deres lager og jeg vil få besked hurtigst muligt, jeg har en lille mistanke til at de prøver at sylte sagen for jeg havde en dialog i gang med dem for 30 min siden da jeg så skrev at carriers label var væk ja så lukkede samtalen øjeblikkeligt og kunne ikke få fat i dem igen, så jeg åbnede lige et privat vindue i firefox og fik så fat i en anden som var noget mere behjælpelig


  • #16   29. sep 2022 Håber det bedste, men hørt før. Haft kunde med eget nyt dæk. 9 år gammelt fra dækoline.
    Han klagede og fik intet ud af det. Ham vidste ikk det , med dot nr


  • #17   20. nov 2022 har langt om længe fået hjulene på bilen (dækkene blev monteret for lang tid siden)

    var ude på en 135 km tur i går og der er intet at mærke på bilen med de dæk så det hele endte godt vil dog stadig handle dæk på daekleader fremover


Kommentér på:
Deforme dæk

Annonce