{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tesla nu til under kr 200.000,-
  • #1   15. jan 2023 ja på dba kan man få en 70D for 195000

  • #2   15. jan 2023 Ja vi havde næsten skrevet under på en BMW ellert men nu går vi da lige og overvejer om vi ikke skal en Tesla i stedet for


  • #5   15. jan 2023 Dengang Tesla åbnede op for bestillingerne på Model 3, og folk stod i lange køer for at lægge depositum, stod jeg der også og afleverede $1,000 længe før produktionen gik i gang.

    I USA blev vi lovet en Model 3 til $35,000 og dengang var der stadig fuld tilskud, hvilket var $10,000, så på det tidspunkt ville en Model 3 koste ca. 125.000 kr. i USA. Det sagde jeg ja tak til.

    Men så besluttede Tesla sig for ikke at lave den billigste variant i starten, og i stedet for $35,000 kostede de første biler minimum $60,000. Men folk var ligeglade og Model 3 solgte så godt, at på det tidspunkt de begyndte at lave den billigste Model 3, var det offentlige tilskud opbrugt. Og prisen landede også tættere på $40,000 da Tesla hævede prisen.

    Så i stedet for at betale 125.000 kr. for en Model 3, skulle jeg altså betale 200.000 kr. Og det var mere end jeg var villig til at betale for en Model 3, så jeg annullerede min reservation (og kæmpede med Tesla i 3 måneder for at få mine $1,000 tilbage).

    Den højere dollarkurs, forbedringer på bilen m.m. taget i betragtning, så er 200.000 kr. for en Model 3/Y i dag virkelig en attraktiv pris.


  • #6   15. jan 2023 #2 lad vær gør det, Tesla er ringe kvalitet hele vejen igennem specielt de første modeller og op til 2020, du skal ud og prøve en bmw og en Tesla samme dag, du vil blive chokeret over hvor ringe kvaliteten er i teslaen, mange niveauer ved siden af hinanden. Og bare lig mærke til mellemrum mellem døre og bagklap osv, der er stor forskel, der kan de overhovedet ikke være med, var selv i tvivl da diverse bil kritikere og journalister understregede hvor dårlig bygget de er, så blev nød til at prøve og se med mine egne øjne og må sige det er sandt, de kan ikke følge med tyskerne, man håbede at amerikaner biler blev bedre med tiden men de er ligeså ringe bygget som de gamle.

  • #8   16. jan 2023 #6
    Har set og prøvet begge og det er fabriksnye biler vi snakker om her ikke noget brugt

    Ja der er forskel men jeg får i Teslaen større batteri mere udstyr og længere rækkevidde det vil jeg gerne spare 50.000 for som jeg gør i dette tilfælde
    BMW iX1 65kwh og 430 km stadig bygget på en almindelig platform
    Tesla 3 Long Range 75kwh og 600 km bygget på en rigtig el bil platform

    Jeg har bestilt en Tesla i går smiley

    Glæder mig den kommer i Marts


  • #9   16. jan 2023 Tillykke med den håber du bliver glad for den smiley

  • martin a
    martin a Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 297
    #10   17. jan 2023 Fedt at se en bilfabrikant som tilgodeser kunderne når bilen bliver billigere at producere, det kunne de lære noget af i europa smiley , men da jeg mener Tesla er en skodbil venter jeg og ser hvad der sker i europa på bilmarked.

  • #11   17. jan 2023 #10
    Ja måske Tesla er en skod bil, der er nok lige så mange meninger som der er folk

    Om det er en skod bil det skal jeg fortælle dig når vi har haft vores i noget tid, har en kollega som har en Tesla der har kørt 295.000 km og der har ikke været de store udfordringer men har en fætter som havde en model S som bare døde da den havde gået 190.000 så hvad der er skod eller ikke skod det vil jeg være dommer over


  • #12   17. jan 2023 #10
    Tesla har næppe sat prisen ned for at tilgodese kunderne at bilen er blevet billigere at producere...
    Det skyldes nok nærmere at Tesla kunne se at mængden af købere til en Tesla til ågerpriser var faldet og dermed frygtede at de ikke kunne sælge de biler de producerer.


  • #13   18. jan 2023 De kommende Tesla bliver bygget i Berlin

    Så man kan håbe samle kvaliteten er god


  • #14   18. jan 2023 Joachim der tester den nye Tesla Plaid, han siger samlekvaliteten er god nu, helt på højde med Dacia smiley

  • #15   18. jan 2023 Hvis man virkelig vil, kan man finde ting på stort set alle biler.

    Jeg fristes til at sige at min BMW ikke var bedre end Tesla'en. Selv på min Porsche er der steder hvor den ikke er samlet 100% perfekt. Jeg tror den bil jeg har haft der har været bedst i samlekvalitet var Audi'en.

    Men når man sidder bag rattet og smiler fra øre til øre, hvor meget betyder det så reelt at en liste ikke sidder 100% perfekt? Det er ikke en deal-breaker for mig.


  • #16   18. jan 2023 #14 så den godt var helt flad af grin da han sagde det smiley smiley

  • #17   18. jan 2023 #carsten det er et fact desværre, det ikke bare noget man siger, prøv skriv Tesla build quality på YouTube, der er utallige videoer og det er i en så overdrevet grad, alle nye biler kan knirke lidt, men Tesla er ikke bare knirke, det er løse materialer, døresider der gaber, mellemrum mellem døre og lygter der ikke er korrekt, og virkelig billigt plastik, det finder du aldrig i en bmw, Audi eller Mercedes til samme penge, de kan knirke men ikke alt det andet i den grad, de er virkelig dårlig bygget Tesla, var ved at købe en Tesla forleden men købte en Mercedes e-klasse coupé istedet af overstående grund!
    Jeg optager snart en video af en ny Tesla y, S eller 3 og sammenligner med en bmw 3-5
    Audi a4-a6, Mercedes c-e. Bare så vi får det på plads


  • #18   18. jan 2023 #17
    Jeg ved det, jeg har selv haft en Model S i over 3 år, og jeg fik den i 2015 hvor det var endnu værre end det er i dag (har kørt i flere Model S siden, og været passager i mange Model 3).

    Men det var bare den bedste pendler bil jeg nogensinde har haft.


  • #19   18. jan 2023 #18
    Ang. Bilens køreegenskaber og hvor praktisk de er osv kan sagtens være sandt, jeg tænkte bare på kvaliteten, og de fleste mennesker går jo ikke op i sådan noget, jeg er lidt speciel når det kommer til det, ligger mærke til detaljer som andre mennesker måske er ligeglad med, synes bare hvis man skal ud med så mange penge så skal det også kunne mærkes.


Kommentér på:
Tesla nu til under kr 200.000,-

Annonce