844 visninger
|
Oprettet:
Aston Martin V8 Vantage - lev med reflekserne? {{forumTopicSubject}}
Efter et par prøvekørseler og masser af søgninger på Google, så har jeg besluttet at jeg bliver nød til at have en Aston Martin V8 Vantage fra omkring 2014. Jeg syntes simpelthen bare den er smuk og skiller sig ud på en positiv anden måde.
Der er ikke mange tilsalg og eneste jeg kan finde er en canadisk import. Den tjekker næsten alle mine ønsker pånær en. Den har de Nordamerikanske reflekser i hvert hjørne!. Jeg kan simpelhen ikke finde ud af om det ødelægger designet eller jeg bør leve med det. Hvad syntes I?
Det specifikke bil kan finde her:
https://noblehouseclassics.nl/aston-martin-v8-vantage-manual/
nov 2009
Følger: 12 Følgere: 76 Biler: 13 Emner: 31 Svar: 375
apr 2018
Følger: 2 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 1.416
Det er dig der skal kunne leve med dem, for hvis de for dig ødelægger så meget du ikke bliver glad for bilen skal du finde en ikke US specs men en med EU specs
Du skal også overveje om du vil få en udfordring senere med et gensalg hvis du vælger US specs modellen, om den vil være sværere at sælge og have en lavere værdi
Hvis du vil flexlease bilen skal du også huske du bør få leasingselskab til at handle bilen uden moms, så du ikke også skal betale den ved førstegangsydelse og leasingsydelse
sep 2007
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 14
Yes, selvfølgelig uden moms.
Nogle andre som tænker noget ift bilen og særligt om reflekser e ødelægger dens look?
apr 2004
Følger: 1 Følgere: 45 Biler: 12 Emner: 2 Svar: 3.496
dec 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 195
nu er den bare badass
sep 2007
apr 2004
feb 2004
Følger: 9 Følgere: 32 Biler: 17 Emner: 12 Svar: 946
Jeg mener det er sidemarkeringslygter/reflekser.
I så fald er der nok hul i kofangeren og så er det ikke lige sådan at fjerne dem.
Alternativt kan du få dem lakeret samme farve som bilen, så ser man dem ikke så meget.
Når man køber bil vil der næsten altid et kompromis, specielt hvis man køber brugt, men selv ved køb af nye biler kan der være ting man ikke er helt tilfreds med.
Det vigtigste er om du selv kan leve med det, og det er kun dig som kan svare på det.
sep 2007
apr 2004
jun 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 38
Men hvad koster den ikke at få på danske plader?
sep 2007
Lars P hvad tænker du med dine spørgsmåls tegn?
Den er ikke gratis at få plader på, men vil nok køre den flex leasing 6 måneder aktiv. Men det ender noget opad skalaen. Så man skal ikke kigge økonomi. Denne model V8 Vantage har stået på ønskeliste til en dag jeg evt fik råd siden jeg så den første gang som dreng / ung mand. Havde den som baggrund på min PC i mange år
Aston Martin V8 Vantage - lev med reflekserne?