{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
844 visninger | Oprettet:

Aston Martin V8 Vantage - lev med reflekserne? {{forumTopicSubject}}

Efter et par prøvekørseler og masser af søgninger på Google, så har jeg besluttet at jeg bliver nød til at have en Aston Martin V8 Vantage fra omkring 2014. Jeg syntes simpelthen bare den er smuk og skiller sig ud på en positiv anden måde.

Der er ikke mange tilsalg og eneste jeg kan finde er en canadisk import. Den tjekker næsten alle mine ønsker pånær en. Den har de Nordamerikanske reflekser i hvert hjørne!. Jeg kan simpelhen ikke finde ud af om det ødelægger designet eller jeg bør leve med det. Hvad syntes I?

Det specifikke bil kan finde her:
https://noblehouseclassics.nl/aston-martin-v8-vantage-manual/

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aston Martin V8 Vantage - lev med reflekserne?
  • #1   25. sep jeg ku godt.....

• #2   26. sep I bund og grund kan det jo være lige meget om vi andre ville kunne leve med reflekserne smiley

Det er dig der skal kunne leve med dem, for hvis de for dig ødelægger så meget du ikke bliver glad for bilen skal du finde en ikke US specs men en med EU specs smiley

Du skal også overveje om du vil få en udfordring senere med et gensalg hvis du vælger US specs modellen, om den vil være sværere at sælge og have en lavere værdi

Hvis du vil flexlease bilen skal du også huske du bør få leasingselskab til at handle bilen uden moms, så du ikke også skal betale den ved førstegangsydelse og leasingsydelse smiley

• #3   27. sep Tak for jeres input og refleksioner. Jeg trykprøver måske egentlig nok at jeg er rimelig ok med dem. Ideelt var det uden reflekser, men man kan ikke få alt og skal den være manuel, så er der ikke mange tilsalg i 4,7 liter V8.

Yes, selvfølgelig uden moms.

Nogle andre som tænker noget ift bilen og særligt om reflekser e ødelægger dens look?

• #4   28. sep De er vel klistret på og kan fjernes på 4 minutter.

• #5   28. sep væk med alt tekst og logo'er, sort grill og Gitter i hjelmen, og en tomme større fælge, så er den total badass.

nu er den bare badass smiley

• #6   28. sep Det er jeg desværre ikke sikker på. Gad vist hvordan man kan finde ud af det ??

• #7   28. sep Find en FB side / gruppe for US AM og spørg , tænker ikke kofangere / front er specielle pga. refleksen.

• #8   29. sep Jeg er overbevist om at der også er lys i dem.
    Jeg mener det er sidemarkeringslygter/reflekser.
    I så fald er der nok hul i kofangeren og så er det ikke lige sådan at fjerne dem.
    Alternativt kan du få dem lakeret samme farve som bilen, så ser man dem ikke så meget.

Når man køber bil vil der næsten altid et kompromis, specielt hvis man køber brugt, men selv ved køb af nye biler kan der være ting man ikke er helt tilfreds med.
    Det vigtigste er om du selv kan leve med det, og det er kun dig som kan svare på det.

• #9   30. sep Jeg snakkede lige med forhandleren. Den har lygter i dem, men de er slået fra, så de fungerer som reflekser. Således kan de heller ikke bare tages af.. hmm

• #10   30. sep Øv skøre amerikanere

• #11   1. okt Fuck den er fed ??
    Men hvad koster den ikke at få på danske plader?

• #12   1. okt Ja, det er lidt ærgerligt det har reflekserne og de er skøre amerikanerne. Men ellers som I skriver en fed bil. Syntes også farven skiller sig lidt ud.

Lars P hvad tænker du med dine spørgsmåls tegn?

Den er ikke gratis at få plader på, men vil nok køre den flex leasing 6 måneder aktiv. Men det ender noget opad skalaen. Så man skal ikke kigge økonomi. Denne model V8 Vantage har stået på ønskeliste til en dag jeg evt fik råd siden jeg så den første gang som dreng / ung mand. Havde den som baggrund på min PC i mange år smiley

Kommentér på:
Aston Martin V8 Vantage - lev med reflekserne?

Annonce