{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nissan pulsar 1,2 benzin km pr liter ?
  • #2   29. dec 2024 Der er alt for mange som ikke kan finde ud af at køre bil, ja de kører dagligt uden at vide hvad der egentligt sker IRL.

Forudseenhed, er der rødt lys forude, går det ned ad bakkke kan man rulle frit, kører man for langt ud i gearene, kører man for stærkt, kører man tit over 100 km/t, der kan hurtigt spares 10-20% brændstof.

Kør en tur med en der er sparsommelig, en som siger hans bil kører langt på literen, han vil kunne vise dig nogen tricks til at spare brændstof.

Et rent luftfilter er også en god ting.

• #3   29. dec 2024 Mellem 11 og 19 km/l , iflg spritmonitor.de, så der er virkelig forskel på hvad forskellige mennesker betaler for at køre i den samme bil.

Motorens elastisitet er især bestemmende for hvor økonomisk den kan køres, og biler med små motorer og mange hk, de kører ofte ikke ret langt pr liter qua deres motors karakterestik.

• #4   30. dec 2024 1 Kørestil har mest og sige.
    2 dæk valg, typen af dæk
    3 biler køre bare kortere på literen om vinteren, GÆLDER ALLE typer EL biler især.
    4 producenten opgiver et højt tal der bare ER UMULIGT svært og opnå, tilgængel har du så en lav årlig vægt afgift fordi den udregning er baseret på liter pr kilometer.
    Kunne blive ved.

Nu til det mekaniske, hvor længe har du haft den bil?. ved du hvad der er lavet på den?.
    Udover motorolie , bliver tændrør slidte , luft filter stoppet up, bremsekaliber kan hænge.

min gamle bil fra 2008 ligger på 14,5 literen men så skal jeg også køre rigtig pænt. og det kan ikke opnås om vinteren.
    bedste snit for min bil var 15,8 Producenten har opgivet bilen til 16,1

• #5   30. dec 2024 #2 .
    Det sker jeg stadig møder personer der ikke kender til motorbremse .
    Men så svært er det altså ikke . måske jeg bare køre udenfor myldre trafikken?.

• John J
    John J Tilmeldt:
    sep 2014

Følger: 5 Emner: 1 Svar: 89
    #6   2. jan Når man kører rundt i byen bruger man tit at køre den korteste vej - det er dyrt i brændstof. Kør den rute, hvor du ikke skal standse hele tiden for lysregulering eller hajtænder. Kør den vej hvor du kan køre lange strækninger uden at bremse.

• #7   6. jan Jeg kan køre 3 forskellige veje ind til byen, og tager den hyggeligste hvis jeg har god tid, det medfører lavt forbrug, da der en del af ruten er max 50 km/t, men masser af friløb, det er dejligt smiley

Kommentér på:
Nissan pulsar 1,2 benzin km pr liter ?

Annonce