{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.071 visninger | Oprettet:

Alice K
Alice K
Emner: 1 Svar: 6

Overslag på rep. {{forumTopicSubject}}

Hej
Mit år er startet rigtig uheldig. Jeg er både gledet ind i en anden bil og har ødelagt min front og i dag kommer jeg ud til en parkeringsskade af betydelig omfang!

Hvad vil I skyde på at rep. vil ligge på for disse skader?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning og tilslutning af loftlampe. Lampen er af glas og derfor lidt tung. . 600 kr.
  • Indstil vaskemaskine i vatter 350 kr.
  • Skifte pære på billygte 250 kr.
  • Rengøring af overflader og vægge 1.000 kr.
  • Opsætning af fire gardiner fra Jysk 700 kr.
  • IKEA møbelmontage. Kommode og opbevaringsskab 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Overslag på rep.
  • Alice K
    Alice K Tilmeldt:
    jan 2025

#1   21. jan

profilbillede
  • Alice K
    Alice K Tilmeldt:
    jan 2025

#2   21. jan

profilbillede
  • #3   21. jan 75.600,00

• #4   21. jan Du glemte ørerne Carlo Jensen™ Letmetal smiley smiley

• Alice K
    Alice K Tilmeldt:
    jan 2025

#5   21. jan Carlo Jensen; seriøst? Så vil det jo overstige bilens værdi ??

• #6   21. jan du kan godt regne med det bliver dyrt, og ja nok 50000+.

• Klavs
    Klavs Tilmeldt:
    sep 2023

Svar: 42
    #7   21. jan Beder du dit forsikringsselskab om at udbedre de skader der, bliver vognen erklæret totalskadet.

• Alice K
    Alice K Tilmeldt:
    jan 2025

#8   21. jan Det kommer til at køre via forsikringen.. men, hvis bilen meldes totaltskadet, skal jeg jo have en anden. Der bliver nok ikke så meget at købe ind for ..

• Vlad S
    Vlad S Tilmeldt:
    apr 2024

Emner: 1 Svar: 17
    #9   21. jan Hvis den går igennem forsikring så er den totalskadet. Det kunne dog godt være at du får en god mængte penge. Se hvad de går for med samme km og årgang. Så forvent en smule under det.

• #10   21. jan Bilen er vel, uden at kende årgang, motor og km. i en prisklasse fra 25.000 - 35.000 kr.
    Det koster langt langt mere at reparere den.
    75.000 kr. var ikke nogen joke. For der er helt sikkert også skader der ikke umiddelbart er synlige på fronten.

• #11   21. jan Det er en Renualt Grand Scenic III fra 2012 med ca 130k km på klokken, en diesel, 1.5 Dci Esm 110 7p. Eneste bil med lavt km tal står til omkring små 80k, men ser man stort på km, så er man meget hurtigt nede omkring 40-50k.
    Skade mæssigt er der mindst fire problemer:
    2xdøre, hvis de kan findes brugt i samme farve kan det klares billigt.
    1forkofanger, igen kan man finde den brugt i farven er det nok til at betale for
    Og så har vangen vidst fået et par på lampen og det er dyrt at fikse. Man kunne vælge at lade den være og kun få fikset evt små lak rep, så rust ikke får fat.
    Kender ikke til brugt stumpe priser på renault, men dør kan nok fåes til omkring 3k stk, kofanger nok en 1200kr.
    Men du skal være heldig med farven.
    Det er kun stumper og skal der lakeres kan du smide 15k oven i for maling. deritl kommer montering.
    Skal det laves af autoriseret værksted med nye dele, så tror jeg at den samlede sum nok sniger sig op imod de 50k.
    Ps du skal være obs på at forsikringen vil fortælle dig at det er to skader og derfor to gange selvrisiko. Bare så du er klar over at du kommer til at få lidt klø økonomisk.
    Jeg ved ikke helt hvad forsikringen syntes til at der er to sæt skader for maks rep beløb er jo for hver skade.
    Hvis du har kasko forsikring på den, og den erklæres totalskadet så vær obs på at der er åbenbart er pæn pris forskel pga kørte km.

• #12   21. jan Kender du ikke en som kan bruge sine hænder. Det kan sagtens laves langt billigere med brugte dele og en rar person.

• Vlad S
    Vlad S Tilmeldt:
    apr 2024

Emner: 1 Svar: 17
    #13   21. jan #12 når forsikring er involveret så skal den forbi værkstedet

• #14   22. jan Ikke altid. Min bror blev påkørt der fik vi lov til at lave den selv godt nok til en lavere pris.

• Alice K
    Alice K Tilmeldt:
    jan 2025

#15   22. jan #11
    Tak for udførlig beskrivelse smiley

Jeg betaler lidt ekstra for forsikringen, så har heldigvis en selvrisiko på 0.-

Spændt/nervøs for hvad dommen bliver smiley

• Alice K
    Alice K Tilmeldt:
    jan 2025

#16   12. feb Opdatering:

Jeg har i dag talt med taksator. Skaden på siden alene vil løbe op i ca. 50000. Den er totaltskadet og de udbetaler kr. 70000.-

Såe.. udover hovedpinen i at få hverdagen til at gå op uden bil i en periode smiley er det en god handel smiley

• Morten
    Morten Tilmeldt:
    jun 2023

Følgere: 21 Svar: 169
    #17   12. feb Pyt med farverne. Det er højeste hip for tiden. se bare her. https://carsandbids.com/auctions/Kd18YWz5/1996-volkswagen-golf-gl-harlequin
    Ud på stumpe markedet og finde dele.
    Men anbefaler du får en mekaniker til at se om de bærene dele er ok eller alvorligt skadet. (det tjekker de ved syn) smiley

Kommentér på:
Overslag på rep.

Annonce