Hvad er folks erfaring med additiver til brændstof. Motor olienog gearkasse {{forumTopicSubject}}
Synes det kunne være sjov at lærerigt at høre folks erfaringer med additiver. Personligt har jeg prøvet lidt forskelligt. Har personligt haft god erfaring med Bell Add service Rens 2d på Spray der skal ind i indsugning til at opløse sod fks inden syn hvor forureningen er før høj, sammen med 1d+ til tanken har hjulpet på brændstof økonomi og ydelse, og bla bare til at rense dysser. Havde en beskidt dyse og blev fortalt af en gammel sjæl at man bare skal fylde en hel af dem ned i brændstof filter når man skifter. Start bil og lad den stå i 30 sekunders tomgang og så lad den stå natten over så additiven ligger sig i dysen og oplæser skiddet der ligger i dysen.
Min gamle 207 brugte meget olie så den fik en oli system cleaner fra Bell Add tror jeg ved olie skift og det hjælp ikke. Ved næste skift fik den engine flush fra Biltema og det fik den til helt at stoppe med at bruge olie.
Liquid Molly gear additiv 50g har hjulpet mig på lidt trælse gearskift men kun en kort periode. Overvejer at prøve Lindemann gear kasse treatment men ved ik om det virker. Hvad med jer andre?
nov 2009
Følger: 72 Følgere: 673 Annoncer: 2 Emner: 589 Svar: 15.914
Selv laver jeg et ret omfattende olieskift på motor, det kan du se på mine ALBUMS under min profil. Kommentér gerne på albummet som er en guide.
jan 2020
Følger: 1 Følgere: 14 Emner: 16 Svar: 31
Har os haft stor glæde af würth diesel dysse rens både til benzin og diesel (den som skal køres med maskine)
Bell ads one shot har os fået mine dysser til og være lidt mere rolige
Har kørt med lindemann service rens på 3 af mine biler og syntes det gjorde lidt men ved ik om det bare var en placebo effekt jeg fik der
Hvad er folks erfaring med additiver til brændstof. Motor olienog gearkasse