{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kogeplade 850 kr.
  • Genmontering af 5 stikkontakter 650 kr.
  • vvs afmontering af gaskomfur, flytte køleskab+komfur til kælder 1.200 kr.
  • Vedbend / efeu - vindue 750 kr.
  • Fejlfinding og reparation af opvaskmaskine 980 kr.
  • Ophængning 2 malerier, samt bortskaffelse af en crosstrainer, lille barnecykel, pap og tynde malerier. 1.170 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Få håndbremse bakker af på Toyota corolla verso
  • #1   27. jan Jeg må være ærlig og sige, hvis du ikke kan finde ud af det, så send den til mekanikeren!

• Dennis Gsi
    Dennis Gsi Online Tilmeldt:
    nov 2005

Følgere: 170 Biler: 6 Emner: 173 Svar: 12.448
    #3   28. jan Afmonter fjedre mellem
    Bakkerne

Men som en anden skriver, hvis det stopper dig
    Hvad så med at få alt samlet og justeret rigtig

• #4   28. jan Nemt at skille, svært at samle og jusstere hvis ikke man har prøvet det før.
    Hvor befinder du dig henne af???

• #5   30. jan Skil den ene side ad og brug den anden side til at se hvordan det sidder, og det er selvfølgelig spejlvendt i den anden side.

• #6   31. jan Gør som #5 skriver.
    Hvis du ikke prøver så lære du det ikke smiley
    Det er ikke slemt

• #7   i går kl. 14:20 Jeg er ikke tilhænger af at folk laver bremser alene, så første gang så få hjælp af en erfaren, ellers så kører du og konstaterer den ikke bremser så godt, men så er det at gætteriet går igang igen, prøv det og prøv det, det bliver aldrig helt godt, og det er usikkert for andre at du kører rundt med dårlige bremser.
    Det er ikke svært, man skal bare være grundig, man skal vide hvorfor ting er samlet som de er, hvor der skal renses af, hvor der skal smøres, hvad der skal smøres med, hvorfor går gliderne stramt, hvordan afhjælpes det, hvorfor vil klodserne ikke ned i kaliperen, hvordan ordner man det osv.
    Det er nemt hvis ikke det er rustet sammen, og det er svært hvis det er rustet sammen.

• #8   i går kl. 17:11 7. Fordi man er udlært er det ikke sikker man er dygtigere end en selv lært. Nu tidens mekanikere har jo svært ved at lave ting hvis ikke lige den kan søges på en pc.

• #9   i dag kl. 02:08 Dem der bliver mekanikere, er dem der skiller alt ad, samler og kigger, lige fra barnsben.

Men gode tips og tricks er det halve arbejde, den anden halvdel er godt værktøj smiley

• #10   i dag kl. 15:23 Lorteværktøj er bare det næstværste, det værste er at sidde udenfor i gruset, idag, om sommeren er det fint, man skal have bilen løftet ordentligt op, og så have en lille stol at sidde på, det er super.
    Det værste en rookie kan gøre er at brække bolte, de har ingen begreb om hvad det medfører af kaos.
    Smør alt et par dage før det skal skilles, det skader ikke.

• #11   2 timer siden Da jeg var lærling, 1995, da havde vi en del svende hvor jeg var, og vi lærlinge var hos hver svend i 3 måneder, de yngste svende var jeg ikke særlig glade for, de sprang ud i det med det samme, forklarede aldrig noget, de var stressede og alting skulle gå hurtigt, de ældre svende havde god tid, lavede en lille plan med lærlingen, havde de fede tricks, havde mere overskud og tog det stille og roligt, og alligevel var de ligeså hurtig som de yngre svende i sidste ende. Så jeg var altid hos de garvede svende.

Kommentér på:
Få håndbremse bakker af på Toyota corolla verso

Annonce