{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Toyota Auris...
  • #1   6. nov 2007 han kan godt sidde i den... der er utrolig meget plads i den faktisk. Men det kommer lidt an på hvor lange ben han har.

  • #2   6. nov 2007 Han kan sagtens være i den, sædet kan køres rimelig langt tilbage og hæves og sænkes. Prøv også en KIA Ceed, ved mindre det bare skal være Toyota. Jeg er godt nok Toyota mand men 7 års garanti er ej at fornægte. Held og lykke smiley P.S. Hvorfor automatgeear?

  • #3   6. nov 2007 Min kammi er 2.18 og han kan være i en Aygo - så ja der er plads nok. Men kommer som sagt an på om det er lange ben eller krop han har smiley

  • #4   6. nov 2007 Johnni.
    Det lyder måske dumt men han går efter at han ikke køre hver dag og så vil han hellere prøve automatgear... ind til han finder en bil som er noget for ham som han kan købe med manuel gear for så køre han i den hver dag smiley



  • #5   6. nov 2007 ork ja nemt, jeg er også selv næsten 2m. og har ingen problemer med at være i den, og jeg synes nu at det der automatgear er mega lækkert, altså med de pedaler ved rattet.

  • #6   6. nov 2007 OK men det er vist nået at det der MMT gear eller hvad det nu hedder, som Auris har skifter lidt mærkeligt. Har kun prøvet den med mannuelt og der køre den som en drøm. Men han må jo prøve den med aut.gear og se om han kan lig det.

Kommentér på:
Toyota Auris...

Annonce