{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
839 visninger | Oprettet:

Bilsyn spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Har lige et spørgsmål jeg håber nogen kan svare på.
Jeg har lige købt en bil som er indregistreret første gang i sept. 1998.
Den har jeg lige købt nysynet i juli 2007, men har hørt at en bil skal til syn hvert 2. år uanset nysynsdato.??
Vil det sige den skal til syn igen i juli 2008?
Sælger påstår den først skal synes 2 år efter nysynsdato. altså i 2009 ..

Mener jeg fik at vide at en bil skal til syn efter fødselsdato uanset hvornår den lige er synet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bilsyn spørgsmål
  • #1   19. nov 2007 Den bliver altid indkaldt til syn efter 1. indregs-dato, om du har mulighed for at rykke det, ved jeg faktisk ikke!

  • #2   19. nov 2007 du kan godt regne med at skulle syne den igen næste år, det følger første registrerings dato.



  • #3   19. nov 2007 det kommer an på om hvad er der oplyst fra sidste syn... for hvis den skal rykkes... skal der sat et kryds i en rubrik at man køre efter sidste syn...
    ellers køre den efter 1 gangs syn


  • #4   19. nov 2007 syn kan kun flyttes hvis det er et registrerings syn. f.eks hvis den har stået uden plader og derfor er måske 6-10 mdr over normalt periodesyn, og så ska synes for at få plader på. men hvis bilen er kørt over periodesyn bliver det der er kørt over trukket fra de næste to år.

  • #5   19. nov 2007 jeg fik synet min civic 5 mrd før syn pga jeg skulle sælge den... ik noget problem ,så min gamle civic har nu 2år og 4 mrd til næste syn ifølge min synmand

  • #6   19. nov 2007 hvis der står en anden dato under dato ændring på registreringsattesten, så skal den først synes der... man kan godt for ændret synsdato, man skal bare vise synsrapporten når man omregistrere så kan man få det sat ind som en ændringsdato, og så skal den synes efter den dato.

    det har jeg da gjort et par gange...


  • #7   16. jan 2008 hm mbgs chauffør? hvor lang tid inden det periodiske syn må du så køre til syn, hvis du skal kunne lægge tiden oven i? jeg vil nemlig mene at man mister de 4mdr efter synet? da der max må være 2 år (og så lige lidt dage at gå på mellem bilsyn)
    Ellers ruller jeg da lige rundt på p pladsen foran synshallen et par gange, og så går der da lige lidt år før den skal synes igen;)


Kommentér på:
Bilsyn spørgsmål

Annonce