{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skrotpræmie efter ripning
  • #1   20. jan 2009 Ikke umiddelbart

  • #2   20. jan 2009 Andet end transporten af den smiley

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #3   20. jan 2009 finder du ud af når du møder op med bilen smiley

  • #4   20. jan 2009 Spørg dit lokale ophug.. Nogen vil nok ik give noget, andre kan jo nærmest "nøjes" med stelnr. og reg.attesten.. Ophuggerne får jo penge ud af det alligevel.. Jeg har fået skrot præmie på biler selvom jeg har strippet dem totalt. Så det kan sagtens lade sig gøre.

  • #5   20. jan 2009 Det er forskelligt fra sted til sted..
    Så du må ringe til de nærmeste.


  • #6   20. jan 2009 Altså han skal jo tage imod den, han får jo præmie for bilen, skrothandleren altså. Han er nok ikke så glad for at alle de dele ikke er der så han kan tjene mere på dem

  • #7   20. jan 2009 Ja som sagt skal han tage imod den, med mindre han ikke tager flere biler overhovedet

  • #8   20. jan 2009 Da ikke hvis den bliver leveret til ham, han skal jo miljøbehandle den, det er det han får penge for af staten, og en bil kan godt miljøbehandles uden hjul. At han kan tjene på reservedele er jo bare en side geschäft de fleste har for at kunne leve

  • #9   20. jan 2009 Han kan ikke nægte at tage den, og han skal give dig skrotpræmien....

    Men når det så er sagt så skal DU betale skrotmanden for at modtage din gamle bil og det kan godt koste dig evt. hele skrotpræmien eller mere....
    Så hvis du evt. ikke kan få noget for bilen eller skal betale ekstra, vil DU jo afvise at aflevere den til denne skrothandler, og så er det DIG der afviser skrothandleren og ikke omvendt...
    Skrothandlere er jo ikke født igår, men kan se der er andre der måske er smiley


  • #10   20. jan 2009 Jannik L

    Den side geshaft du skriver om har altid været der uanset skrotpræmie, og det er ikke skrothandleren der får præmien han udbetaler den bare og formidler..
    Prøv at søge skrotningsregler på google...


  • #11   20. jan 2009 Sender mange biler tl skrot hvor jeg stripper dem totalt fylder så bilerne op med mit metal afald så bliver han så glad,nogen ophuggere giver også mindre i premie,nægte og tage i mod den burde han ikke gøre da han jo stadigfår sin del af premien

  • #12   20. jan 2009 Dan - Så du fortæller mig at skrothandleren ikke får en krone af staten pr bil han tager imod?

  • #13   20. jan 2009 Nej dem får han af dig, det er dig der får skrotpræmien, skrothandlerne modregner bare og når de har gjort det længe nok så tror folk at det er dem der får pengene...

    Nogle skrothandlere udbetaler hele skrotpræmien til dig, for at få flere dele at råde over, han får jo både penge for motor, hjul, brændstof (der er på bilen) lys og lygter osv. oven i det får han også jernpris for skroget.
    Skrotningsreglerne er lavet for at få folk til at skrotte deres gamle bil i tide, og ikke for at hjælpe skrothandlerne...
    Alt andet er en misforstået opfattelse....


  • #14   21. jan 2009 Nej de kan heller ikke nægte, men de kan bestemme hvad du skal betale for at komme af med den.

Kommentér på:
skrotpræmie efter ripning

Annonce