{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.311 visninger | Oprettet:

Ny, lille bil til min mor - hvilken? {{forumTopicSubject}}

Hey

Min mor er færdiguddannet her til januar, og har været så heldig at få et job, som hun skal starte på d.18 januar. Så nu vil hun ud og have en lille, evt. ny bil. Kan også være brugt, men kørte km skal helst ikke være for højt og årgangen også af nyere dato.

Hun var ude og prøve den nye Ka, her i weekenden. Hende og hendes mand har en Pajero fra 2004-5 stykker, så hun mente vidst den var lidt "skraller" at køre i. Men er alle de små biler ikke det, sådan mere eller mindre? Og er det ikke noget man må finde sig i, ved køb af sådan en lille størrelse?

MÉN. Den må ikke være længere end en Ka (360cm) for at begge biler kan være i garagen. Dem jeg har kigget på, er dog lidt længere, men hun vidste vidst heller ikke helt 100% hvor lang den måtte være. Så 360-400cm, kan jeg vidst godt foreslå hende.

Jeg har tænkt lidt i noget, Clio, Lupo, Fox, Corsa eller Swift. Den skal helst være rimelig overkommendelig, økonomisk set, at lave reparation på. Da jobbet kræver egen bil, skal den også helst være behagelig at køre længere ture i.

Hvad vil I foreslå? Prisklasse ca. 80.000-120.000 plus/minus det løse, og KUN diesel med god økonomi. Motorstørrelse har vidst ikke noget at sige, den skal vidst bare køre langt på literen smiley

Mvh Christopher smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny, lille bil til min mor - hvilken?
Kommentér på:
Ny, lille bil til min mor - hvilken?

Annonce