{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
681 visninger | Oprettet:

øjenskygger + neon = syn ?? {{forumTopicSubject}}

hey gutter.. har lige 2 spørgsmål :

1. skal snart have sat neon på min bil, men hvis panserne opdager det, er det så et klip i kortet eller bare en bøde ?

2. har sat øjenskygger på min bil, kan jeg få bøde for det, og vil den gå gennem syn med det ??

på forhånd tak
Ahmed


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  øjenskygger + neon = syn ??
  • #1   8. sep 2005 Øjenskygge kan den godt synes med hvis den er EU godkendt

  • #2   8. sep 2005 øjenskygger må ikk dække parabolen...
    ahmed O... endeligt tog bildillen i odense sig sammen og leverede dine ting.. ?


  • #4   8. sep 2005 Christian : ja det var fanme også på tide .. men det er så også sidste gang jeg bestiller noget ved dem ..

    og til jer andre : mine er Túv Godkendt, men det står jo ikke på øjenskyggerne :S.. men det står på det papir jeg fik sammen med det,.. skal jeg så bare tage det med ??


  • #5   8. sep 2005 Jeg keder ham i den gule skyline og han blev taget med sit tændt til mega meet i aalborg selv om han holdte stille blev han sendt til syn.....

    Dez


  • #6   8. dec 2005 Neon lys må du slet ikke have monteret, og slet ikke hvis den skal til syn. Så enkelt er det.

    Derfor vent med at montere det til efter den har været til syn, hvis det ikke er om så længe.

    Mht. øjenskygger så må den ikke dække for lyset som de andre og¨å fortæller.
    Ellers så lån en forklap når du skal til syn, og skift efterfølgende smiley


Kommentér på:
øjenskygger + neon = syn ??

Annonce