{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.019 visninger | Oprettet:

kortslutning peug. 206 {{forumTopicSubject}}

hej.
jeg har en peugeot 206 hvor jeg havde monteret radioen midlertidigt uden panelet sad på. det virkede fint. da jeg så tog radioen ud satte panelet på og monteret radioen igen er der pludselig ikke særlig meget strøm i bilen, som om den mangler at levere strøm til nogle ting. når man åbner døren tænder lyset i bilen som den skal. men når jeg starter bilen plejer der at være lys på bilen men det var der så pludselig ikke. og lyset i speedometer var svagere end det plejer og lyset i uret virker slet ikke og lyset i loftet virker slet ikke. desuden så lyser den røde knap på radioen men man kan ikke tænde radioen. det eneste der er af forskel fra før er at der er en blå ledning der er gået fra hinanden i en samling men jeg har samlet den igen. Når man så kører lidt og kommer op i omdrejninger siger det klik og lyset i speedometer virker 100% lyset i uret tænder og lyset på bilen virker 100% men lyset i loftet virker nu kun meget svagt når man prøver at tænde det og radioen kan stadig ikke tænde. det underlige er at når man åbner døren virker lyset i loftet helt fint men når man prøve at tænde det under kørsel lyser det kun svagt.


Kommentarer på:  kortslutning peug. 206
Kommentér på:
kortslutning peug. 206

Annonce