{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.883 visninger | Oprettet:

Brev fra Alka {{forumTopicSubject}}

Hey

Jeg har i dag modtaget en brev fra Alka hvor jeg skal udfylde hvilken bil jeg har, motor etc. så de kan sørge for jeg er dækket bedst mulig i tilfælde af en ulykke.
Er så kommet i tvivl ang. ekstra udstyr
Hvis i kigger min Audi's profil tekst igennem, hvad ville i så sige jeg skal skrive på?

Tænker selv anlæg, men hvad med fælge og nye lygter, er det noget man skriver på?
Og hvad med pris (som de også vil ha) skriver man ny pris eller hvad man kan finde tingene til brugt?

På forhånd tak for hjælpen (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlkoder på opvaskemaskine Bosch Serie 8 1.000 kr.
  • Radiator termostat sidder løst 500 kr.
  • Opvaskemaskine installation og reparation af vand rør 1.950 kr.
  • Udskiftet vandhane til opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Montere en 15 m lang lyskæde i 10m højt valnøddetræ lyskæde og plastcstrips haves 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brev fra Alka
  • #1   20. apr 2010 jeg har osse fået en fra dem.. og jeg skrev bar ved ekstra udstyr alt mit anlæg og så ny pris..

• #2   20. apr 2010 som de skriver skal du gøre det!! der står jo at du skal skrive det du har af ekstra udstyr på din bil, så mm. du synes du kun vil have brugt værdien for det hvis den bliver smadret skal du skrive nyprisen!

• #3   20. apr 2010 har os fået det, er nødtil at sælge min bil nu pga. af de ikke vil forsikre den mere med de hk den har. kun hvis jeg vil give 38.000 kr om året

• #4   20. apr 2010 har osse fået deres brev idag , bliver endt nødtil at sælge bilen eller at finde et andet selvskab at forsikrer hos,

• #5   20. apr 2010 jeg har hørt man sammentidigt skriver under på nogle ændringer i vilkår osv og så stiger din forsikring!

Ikke noget du må hænge mig op på

• #6   20. apr 2010 det for latterligt det de har gang i

• #7   20. apr 2010 Glæder mig også til at se hvad det er for noget, har sendt det afsted igen. Skal nok passe med at alle dem der har taget respekt for fart stiger i præmie

• #8   20. apr 2010 De lyder da underligt at de bare kan ændre prisen uden forvarsel. Man forsikre jo for et år af gangen.

• #9   20. apr 2010 kan det være rigtigt at de kan lave om på det bare sådan uden videre... det er da et huld i systemet som de har fundet... det burde da være sådan at alle os der har taget respekt for fart inden de lavede om på reglerne ikke kan rammes af det... ellers kan de jo også bare ændre at ulykkes forsikringen ikke dækker tandkade hvis man lige pludselig har brug for det...

• #10   20. apr 2010 Har også fået brevet i dag... Ringede ind for at høre netop om det du spørger om, og fik svaret "Alt bilen ikke er født med er ekstraudstyr" så ALT du har ændret på bilen skal påføres...
    Er ret sikker på at der ikke er særlig mange der får noget positivt ud af det her, så tror også jeg skal ud og se om jeg kan finde mig et andet selskab, hvilket er PÆNT irriterende eftersom vi har taget og betalt for Respekt For Fart, og det netop er pga. den billige forsikring vi tog den. Sidst jeg snakkede med Alka fik jeg at vide at kurset ikke længere giver samme rabat som den gjorde før, og for mit vedkommende er det ligeså billigt andre steder.

• #11   20. apr 2010 fladt

• #12   20. apr 2010 Hmm alt der ikke er standard smiley
    Så ryger baskassen sq til salg.. gider sq ik at sq til betale mere fordi de mener jeg har xtra udstyr for mere end de 15.000 jeg har sagt jeg har..
    Søren J, ved du hvordan det så er hvis jeg nu fx. ikke skriver, lad os sige nogle nye lygter på, hvad vil der så ske i tilfælde af uheld, kan de så ik bare sige de ik vil erstatte det og jeg så bare får et sæt originale eller? For det ville nu ikke gøre mig så meget..

• #13   20. apr 2010 Jaae har fået samme brev, så nu gider jeg ikke det pis mere og flytter forsikring.

• #14   20. apr 2010 ku være jeg skal gøre det samme

• #15   20. apr 2010 jeg venter bare på svar fra alka, men det ender nok med de ikke vil forsikre mig eller også stiger de bare så meget i pris så man bliver tvungen til at skifte forsikringselskab..

• #16   20. apr 2010 i er da for dumme at høre på! hvis de ikke vil give jer erstatning for jeres bil når i har smadret den, så er jeres mening nok den samme! nu fortæller de hvordan landet ligger, men i er totalt forskruet i hvoedet!!

jeres dame finder ud af at i boller udenom, og i bliver sur på hende fordi hun fandt ud af det!!
    det er jo det i siger!!

• #17   20. apr 2010 Jamen har så sent som for nogle måneder siden snakket med dem derinde og de fik noteret "det hele" i min gamle standard corolla med 82Hk fordi de sendte brev dengang og nu sender de noget nyt igen. Kender sku' ikke andre der skal bekræfte hvilken bolte der sidder i deres bil hver andet måned...

• #18   20. apr 2010 det er første brev jeg får, og har været hos dem i et år..

men de sender det jo bare ud til alle, ring og hør om de vil have svar på det brev eller om de kan bruge de gamle oplysninger, det er jo ligeså meget for at tjekke at folk ikke køre mere end de har oplyst!

Kommentér på:
Brev fra Alka

Annonce