{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.420 visninger | Oprettet:

Peugeot 407 - God bil??? {{forumTopicSubject}}

Hey guys!

Jeg skal ud og købe en ny bil og har luret lidt på en Peugeot 407. Men er dog i tvivl når der gælder mærket peugeot. Alle taler så dårligt om dem og deres biler skulle være dårlig skruet sammen.

Har i eller kender i nogen der har nogle erfaringer med denne model?

http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/Peugeot-407-2,0-HDi-XT-SW-aut.-5d_ID859700103.htm

Hvis i har andre biler i vil anbefale mig, så skyd løs. Mit eneste krav er, at den skal have aut.gear og være så ny som muligt og kørt så lidt som muligt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 407 - God bil???
  • #2   13. maj 2010 Ellers få fat i den med 2,2 motoren.

  • #3   13. maj 2010 det er en meget lækker bil. kunne selv godt tænke mig en. nu jeg peugeot pladesmed, og lige pt så deres eneste sygdomme bagklappen. den ruster rundt om crom håndtaget og så brænder trådene i baruden over og så kan begrude viskeren godt irre fast. men det alt sammen på stc modellen. de andre skulle virke perfekt:P men ja 1,6 hdi eller 2,2 eller self v6. så stryger du derudaf

  • #4   14. maj 2010 Der er ikke ret meget plads inde i den sammenlignet med andre i klassen, og selv 307'eren er større indevendigt. Men det er en god bil, den har sine svagheder - men det har alle biler jo.

    Frip lejer
    Tråde i bagruden
    Oliespild fra 1.6l HDI
    Bærearme
    Sædevarmen

    Men det er en fin bil.


  • #5   14. maj 2010 Min far havde en 2.0, og den var han rigtig glad for at køre i! Så glad, at han havde svært ved at skifte den ud, med en Audi A6 2.0 TFSi smiley
    Den kørte også rigtig godt, men der er ikke så meget plads på bagsæder og i baggagerum. Vi har dog været 5 voksne afsted på skitur i den, med tagboks.
    2.0-motoren er ok, men 2.2'eren er noget sjovere. smiley


  • #6   14. maj 2010 -Det var ikke en stationcar vi havde smiley

Kommentér på:
Peugeot 407 - God bil???

Annonce