{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.445 visninger | Oprettet:

Rep af aircon {{forumTopicSubject}}

Hey folkens, var så uheldig at tabe en skruetrækker ned på en aircon slange, og der kom desværre et lille hul i.. Har fået lappet det med isoleringstape og et spændebånd, men det holder jo ikke evigt .. Nogen som kender et sted som kan udskifte den slange til en fornuftig pris i storkøbenhavn?


På forhånd tak
Anders


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rep af aircon
  • #1   22. aug 2010 hvis der er gået hul på en slange, har den vel også tabt alt kølemidlet....

  • #2   22. aug 2010 Tabe en Skruetrækker på AC slange og den går i stykker??
    Tror nu den slange må have været ved at gå i forvejen så. Der skal normalt meget mere til.. Alle steder der har et AC apperat kan jo skifte sådan noget..

    Ellers er der Køge auto centrum. De er dygtige og har gode priser. Hisl fra Martin (lindholm biler) og sig du skal have rabat :o)


  • #3   22. aug 2010 Spændebånd med isoleringstape vil ikke kunne holde til trykket. Skift slangen ud - det er meget billigere end at anlægget bliver fyldt op og du opdager at den er utæt, så er det satme mange penge at smide ud for at genopfylde igen

  • #4   22. aug 2010 Jimmy k .. nej ikke alt sammen for fik holdt hånden omkring indtil fruen fik hentet tapen..

    MB. .. Bilen er kun 3 år gammel, så den har ikke engang været slidt ..
    Men takker for dit indlæg, det må jeg lige prøve så smiley ..

    350 hk mitsu .. Som jeg har skrevet tidligere skal slangen udskiftes, Det andet er bare en hurtig løsning lige nu og her smiley ..
    jeg ved at den er utæt for kunne se det lille hul hvor skruetrækkeren havde ramt..
    Så der skal ny slange på og så en genopfyldning ..


  • #5   22. aug 2010 Tro mig - du kan ikke ødelægge en slange af at du "taber" en skruetrækker ned på den. Der er altså optil 25 bars tryk i.

  • #6   22. aug 2010 Jesper, jeg tror dig ikke, for det er lige sket. Ved ikke om det skyldes motoren er varm, men der gik altså hul i slangen uanset hvad du siger.. Men det er også ligemeget, skal bare finde et sted som kan udskifte den .....

  • #7   22. aug 2010 anders l hvis du ikke tror på det så lad være at spørge om råd herinde det er helt sikekrt at du ikke har kunent holde trykket med hånden heller tape hjælper absolut intet i det tilfælde der, du kan ikke lukke hullet på den måde, måske hvis det er din servostyring. men på ingen måde aircon.

  • #8   22. aug 2010 Det må være en alm. køleslange, du snakker om... Ikke aircondition.

  • #9   22. aug 2010 Ja det tror jeg sgu også nærmere. Hvis du har hamret en skruetrækker ned i slangen med en muggert ja, ellers tror jeg ikke på det kan lade sig gøre.

Kommentér på:
Rep af aircon

Annonce