{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.012 visninger | Oprettet:

vudering bmw 325ix 4wd {{forumTopicSubject}}

nogle der har en ide om hvad man kan få for en fin hvid 325ix 4wd fra 89 2 dørs import 2005 ikke kørt mere en 5000 km i dk der efter stået i garage med afgift osv
ny tandrem
ny servo tandstang styrekugler bære kugler
powerflex bøsninger i fortøjet
nye koni hårdheds justbar dæmper og 50mm hr fjedre
nye tårnlejer
nye rial nagaro fælge 8 gange 17 med nye pirelli dæk
tårn stiver for plus bag

eneste rust er i forskærmene med 2 orginale umalede følger med

kan leveres ny synet


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vudering bmw 325ix 4wd
  • #1   14. nov 2010 billeder kan ses i min profil

  • #2   14. nov 2010 det lyder som om du reklamere???

  • #3   14. nov 2010 reklamere nope den er ikke tilsalg endnu men overvejer det kommer jo an på hvad man kan få for den derfor den skal vurderes

  • #4   14. nov 2010 en 15-20 stykker hvis den er forholdsvis nysynet

  • #5   14. nov 2010 15-20 er det en joke???? en alm 25er ryger let for 30-40 kg

  • #6   14. nov 2010 Jeg vil skyde på 30-35000 de er jo faldet lidt i pris de gamle e30,er desværrer, for den ser sgu da fin ud.

  • #7   14. nov 2010 En almindelig 325er er også baghjulstrukket, hvilken er en stor del af grunden, til dens popularitet.

    Jeg ville f.eks. gerne ha fat i en 325er, men en iXer har ingen interesse


  • #8   14. nov 2010 Jeg tror du vil blive skuffet så.
    Min gik til 39500kr og det var en 2 ejers (incl mig) siden 1986 ejeren før mig var en kvindelig læge fra 1936 fuld service bog med alle stempler org. lak og læder, a/c læder og alt hvad der var af udstyr den gang.
    den stod 100% org. da køber hentede den(mere værd sådan) og den havde INTET rust nogen steder(import 2008)
    intet oliespild eller sveden fra bagtøj/fortøj/gearkasse=nærmest unik eksemplar.
    Så udfra de billeder jeg kan se af din tror jeg ikke de 20k er helt galt desværre. Den kan dog ligge lidt højere hvis du finder lige den køber der vil ha sådan en bil, men det svømmer bare ikke med dem længere


  • #9   14. nov 2010 E30'erne er ved at være gamle. Tror kun det er rigtig fine eksemplarer man kan få rimelige penge for. Du skal huske at E36'erne er begyndt at komme under 30.000kr - også 325'erne.

    E30'erens popularitet var jo bl.a. pga. E36'eren var for dyr og folk søgte noget baghjulstrukkent med mange hk. Der har E36'eren overtaget lidt.


  • #10   14. nov 2010 max 20 nysynet

  • Søren S
    Søren S Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Svar: 1
    #11   14. nov 2010 Nok omkring de 20k før den har interesse for folk. Den er jo ikke helt ung længere smiley
    Som også tidligere skrevet, så gør orginalitet den mere værd. Så smid sports rat, pedaler, gearknop osv ud, så det ikke ligner en "brian bil".
    Ofte det der får undertegnede til at fravælge en bil med det samme smiley


  • #12   14. nov 2010 nu er der stort set ingen 2 dørs 325ixer på i dk de fleste er 4 dørs eller turinger eller den gamle model så syntes 20 er langt under hvad de andre et tilsalg for der er da en turing til 40 her inde der har gået over 300 tkm

  • #13   14. nov 2010 foruden er de dele der er efter monteret kvalites dele fra hartge bmw eller andet enerkendt bmw tunings firma ikke noget thansen osv

    den er i utrolig fin stand gået lige over 200 tkm uden olie eller vand spild køre supert


  • #14   14. nov 2010 så er der jo kun en ting og sige held og lykke med salget hvis du tror du får over 25k for den... den er jo ikke unik på nogen måder..

  • #15   14. nov 2010 Men det er også langt fra sikkert den bliver solgt til den pris.
    Som de andre siger er en alm 325i mere eftertragtet pga baghjulstræk, jeg vil godt gi dig ret i at din er mere eftertragtet fordi det er en 2D men jeg tror stadigt du vil blive overasket.
    Jeg kunne jo også ha sat min e30 til 80k men det blev den heller ikke solgt for.
    Jeg syntes også at du skal sætte din højt i prisen hvis det ikke haster med at komme af med den, men jeg kunne mærke at det var pga min var så org. at den var til at komme af med


  • #16   14. nov 2010 En 325ix i coupe er sjælden, men for at få over 25-30.000kr for den skal du altså finde en som lige præcis søger den model. Dem er der ikke mange af...

    På det normale marked vil den ikke være 3-5 tusinde mere værd end andre E30'ere.


  • #17   14. nov 2010 tror faktisk der kun er min ixer i 2 dørs på afgift i dk tilbage de andre er total skadet

  • #18   22. nov 2010 Nej det er ingen joke - det kan godt være at du synes den er guld værd, men for os andre er det en gammel, forældet og meget brugt bil. Tiden er løbet fra den for længe siden. Personligt ville jeg ikke engang ha den gratis.

    Men held og lykke med et eventuelt salg.


Kommentér på:
vudering bmw 325ix 4wd

Annonce