{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

kan ikke blive VIP ?? {{forumTopicSubject}}

HVAD FANDEN SKER DER

Jeg har købt 3 startpakker med 100kr taletid på hver
Og jeg sender beskeden fra en af dem (som jeg plejer når jeg skal blive VIP)

Så kan jeg opdatere og kan se jeg er blevet VIP
5 sek efter kan jeg opdatere igen og så ikke være det mere?
så får jeg den her besked herinde


Hej,

Du har forsøgt at opgradere din brugerkonto til VIP-bruger på BilGalleri.dk.
Desværre er der ikke tilstrækkelig penge/taletid på din mobilkonto og opgraderingen kunne ikke udføres.
Bruger du taletidskort, skal der være et vist minimumsbeløb tilbage på dit taletidskort, for at opgraderingen kan gennemføres.
Der kan også være tale om en teknisk fejl.

Læs evt. vores FAQ:
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_faq.asp

Med venlig hilsen
BilGalleri.dk

*******************************************

Og jeg har prøvet flere gange på alle 3 startpakker ??

og der kommer en besked på sms om "afvist køb"

WHAT THE F********CK !!

Hvordan kan det være ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan ikke blive VIP ??
  • #2   20. dec 2010 Jeg håber en af dem lige kigger forbi herinde ellers må jeg lige sende en besked

  • #4   20. dec 2010 hvorfor ikke bare starte med at sende dem en besked.. hvor skulle vi dog vide det fra.

  • #5   20. dec 2010 Samme meddelse fik jeg igår, bare fra scootergalleri fordi jeg skulle sætte nogle sager til salg, og der er rigelig af penge på.

  • #6   20. dec 2010 Det kunne jo godt være en af jer havde prøvet det samme og kunne fortælle mig hvordan problemet blev løst ?

  • #7   20. dec 2010 Det er simpelt nok at svare på.

    Taletidskort understøtter ofte ikke indholdstakserede SMS'er - dvs du kan ikke bruge andet end et "rigtigt" abonnement...


  • #8   20. dec 2010 Men altså - hvad skal du med 3?

    Hvorfor bruger du ikke bare dit eget nummer?


  • #9   20. dec 2010 jeg bruger altid taletidskort til at betale

    køber 3x100kr for 100kr

    og lige siden man skulle betale for vip har jeg brugt dem


  • #10   20. dec 2010 Jamen hvorfor ikke bare dit eget nummer?

    Hvis du køber 3 taletidskort for 100 kroner, kan du ikke regne med at du kan andet end at TALE for de 100 kroner per styk - der er ikke indsat 100 kroner til f.eks sådan noget her...


  • TruckerBenny A
    VIP
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    feb 2004

    Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
    #11   20. dec 2010 Der er sendt en pb Sonny

  • #12   20. dec 2010 Sajmon™

    Hvis du nu bruger det matematik du nu engang har haft

    så er 3x100 300kr

    Hvis jeg betaler 79kr på min telefon så er det 79 danske kroner
    Men 1x100kr taletid svarer til 33.33kr så hvis jeg bruger 79 taletids kroner så har jeg lyn-børge "sparet" penge smiley

    Og jeg betaler flere ting over nettet med taletidskort - af samme årsag

    så hvis jeg betaler lad os sige 200-250 med "taletids kroner" så kan man godt se min måde er lidt smartere end at få en lussing på telefon regningen smiley


    det skide smart smiley


  • berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 934
    #13   20. dec 2010 Hvis du køber taletidskort på "tilbud" som du skriver, hvor du reelt set kun betaler 33.33kr pr simkort, så er der kun reelt 33.33kr at bruge til indholdstakserede SMS'er på kortet, resten er bonustaletid (også kaldet gratis minutter/sms) selvom det står som om der er 100kr på kontoen.

    Ellers ville det jo også være en underskudsforretning for udbyderen at sælge dem, og man så donere 100kr pr kort via sms, så skal de jo betale de 66.67kr ud af egen lomme.

    Så i basis, så kan du kun bruge indholdstakseret indhold for det beløb du har betalt taletid for.

    Denne forklaring har jeg selv fået af CBB, da jeg undrede mig over at jeg ikke kunne aktivere VIP via mine CBB sim kort også.


  • #14   20. dec 2010 ER I IDIOTER ELLER HVAD JEG HAR BRUGT TALETIDSKORT FLERE ÅR PÅ DET LORT !!!!!

    Man kan flere steder købe 3 startpakker for 100 kr bla ved hovedbanen nu må i fandme stoppe med at lyde så kloge


  • #15   20. dec 2010 Hvis vi er så dumme - er det så derfor det ikke virker?

  • berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 934
    #16   20. dec 2010 Jeg har også selv brugt taletidskort på det før, men udbyderne er blevet opmærksomme på det, specielt i år, jeg kunne aktivere VIP med mit CBB kort for 2 mdr siden, men har ikke kunne i 3 uger nu.

    Men hvis du er så klog, så ved du jo også selv hvorfor det evt. ikke virker for netop dig


  • #17   20. dec 2010 Jeg sidder jo ikke og benægter at det HAR virket, men prøver at forklare hvorfor det måske ikke virker mere...

Kommentér på:
kan ikke blive VIP ??

Annonce