{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.136 visninger | Oprettet:

Webasto {{forumTopicSubject}}

Håber der er nogle der kan hjælpe..

Kan ikke rigtig finde ud af om jeg skal vælge Telestart T100 HTM eller Thermo Call.
Havde egentlig besluttet mig for Thermo Call. men så skal man jo blive ved med at holde et abonnement i live og koster jo en arm hvis man skal starte med i udlandet.

Så hælder mere til Telestart T100 HTM så vil høre om der er nogle der har erfaringer med denne fjernbetjening..? Tænker på rækkevidde..? (ved godt der står 1000m. i spec.)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte træpaneller op, 4 stk i stue i et hjørne og et i gange. 800 kr.
  • Lampe, maleri 1.000 kr.
  • Skift af slange på 2 cykler 350 kr.
  • Cykelskærm er gået i stykker på forhjulet og Dynamo lygter gået ud 500 kr.
  • Afmontere BWT anlæg 650 kr.
  • hænge hylder og billeder op. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Webasto
  • #1   16. feb 2012 Har fjernbetjeningen. Virker super godt. Så tag du roligt at bestille den smiley

• #2   16. feb 2012 Havde valgt Thermo Call..
    Det er jo bare et taletids kort du skal bruge.. Dvs. intet abonnement, man skal dog huske at holde det aktivt..
    Og ens mobil har man altid på sig, fjernbetjeningen til en T100 er stor og klodset syntes jeg, samt at ens nøgler tit er i en jakke eller andet sted inden man skal køre..

Men det er jo en smagssag.

• #3   16. feb 2012 Du kan jo også anvende begge smiley

• #4   16. feb 2012 Hvor køber man sådan et webasto svin? Hvor jeg kan se pris og hele badujlen.

• #5   16. feb 2012 Stefan H : Bor i Malmø så tænker det kan blive en dyr affære med Thermo Call. Begge bliver sku en dyr fornøjelse...

• #6   16. feb 2012 Nå for dælen. Så hold dig til T100 smiley

• #7   16. feb 2012 Ja det var det jeg også tænkte. Eller ville det jo hurtigt koste 2 kr eller så noget hver gang det skulle startes.

Anders C: Søg efter forhandler på deres hjemmeside. Husk du ikke selv må montere det.

• #8   16. feb 2012 Jeg synes bare jeg har hørt et sted det koster 15-20.000? Er det samme pris i malmø?

• #9   16. feb 2012 Kontakt telecomfort de har nogle billige løsninger med SMS,

• #10   16. feb 2012 Jeg har også fjernbetjening og det virker bare !

• #11   16. feb 2012 Anders C: Hvis Audi skulle ha monteret det for mig fra start havde jeg skulle betale 20.500 SEK. Men har fået det til en helt anden pris smiley
    Men ja den pris passer nok meget godt...

Henrik Breum R: Kommer jo stadig an på abonnementet..!! Bliver jo ikke billigere at sende sms'en fordi enheden er billigere.

• #12   16. feb 2012 Jimmi J: Hvor langt væk holder din bil..? Når jeg er på arbejde vil jeg holde ca 200m. væk og tykke betonvægge.

• #13   16. feb 2012 Den billigste løsning er at få monteret en timer, så kan du programmere den til at starte en halv time inden du skal hjem.

Men selve styringen af fyret sender vel ingen sms?
    Så det det koster er jo kun den sms du sender til den. Så må du kunne sende sms fra enhver telefon? Og nogle selskaber tilbyder også du kan sende sms fra deres hjemmeside, hvis du har abonnement hos dem.
    Når man primært bevæger sig rundt i Danmark, og måske har fri sms, så vil det i Danmark være "gratis".

Men alternativt så burde fjernbetjeningen også virke.

• #14   16. feb 2012 Timer har jeg jo.. Det sku for besværligt..!! Hvis jeg sender en sms til en person som er i udlandet så betaler han da noget for at modtage den mener jeg. Det samme vil jo ske med det simkort der sidder i styringen til fyret.

• #15   16. feb 2012 Kan simpelthen ikke fatte hvad man vil købe en fjernbetjening for, du får kun 1 og skal være inden for 200m for at kunne aktivere varmeren, og skal huske at skifte batteri.
    Termo call kan alt det samme som T100, times, vise tempertur osv. du kan starte den uanset hvor du er, fra hvilken tlf du vil, og du har altid strøm på "betjeningen"
    Og hvad koster en sms at sende fra sverige.. Det må da være penuts

• #16   16. feb 2012 Du betaler ikke noget for at modtage sms i udlandet, så skal du i hvert tilfælde få dig et andet abonnement.
    Det koster at modtage opkald, men ikke sms.

• Beninu A
    Beninu A Tilmeldt:
    aug 2015

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 1
    #17   2. dec 2015 Denne tråd er gl. men jeg vil bare lige sige til dem som kommer her, at den altoverskyggende grund til at det er tåbeligt at vælge fjernbetjening frem for SMS lølsning - hvis man altså har valget - selvfølgelig er at SMS ikke er underlagt nogen form for rækkevidde. Og som den sidste der har postet ganske rigtigt skriver, at man skal dæl'me ikke beholde et abonnement der stadig er frække nok til at tage penge for SMS eller vil have penge for at modtage SMS i udlandet. Det er simpelthen det rene røveri.

En timer er heller ikke for smart hvis altså ikke ens liv hænger fuldstændig i en klokkestreng. Da jeg vælger at møde ind på kontoret mellem 8 og 9.30 hver morgen kan jeg jo ikke bruge et fast tidspunkt til noget. Det skal naturligvis bare være sådan at jeg bare trykker tænd fra min mobil (så sender den selv SMS til fyret) når jeg ved at der er 20-30 minutter til jeg skal køre. Det er da så afgjort det mest fleksible.

Kommentér på:
Webasto

Annonce