{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.389 visninger | Oprettet:

Indbrud i bilen.. igen! {{forumTopicSubject}}

Lige et surt opstød herfra, men nu har jeg igen haft indbrud i min bil, 2 gange på under 2 år. Sidste gang tog de kun anlæget, der købte jeg efterfølgende nyt og satte i. Men denne gang har de taget anlæget igen og alle lygter, speedometer og hattehylde.
Nu er det gået så vidst at jeg stopper med at have ordenligt anlæg i bilen, selvom det er en af mine store interesser, men det er blevet for meget at man ikke kan have sine ting i fred.
Andre der har det på samme måde, eller sætter i bare alarm i og blive ved med at købe nyt anlæg?

Hvis der er nogle der bliver tilbudt følgende til en Golf 3 må i gerne give besked: Røde LED baglygter, VR6 underlæbe, klarglas tåge og blink lys, speedometer med hvide plasma urskiver, hattehylde forstærket med honeycombplade med pioneer 6x9 højttalere, 12" pioneer sub og 4x 75 w JBL GTO forstærker. På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indbrud i bilen.. igen!
  • #1   22. mar 2012 Jeg føler SÅ meget med dig, for HELVED det er surt...
    Er så mega irriterende folk ik kan finde ud af hvad der er mit og dit...

    Jeg har monteret alarm i min bil, men har i tidligere bil også fået nakket alt anlæget og det er bare så pisse nitte!!


  • #2   22. mar 2012 Jeg fik stjålet hele bilen inkl. anlæg, men de blev taget på fersk gerning kørende rundt i den, så fik det hele igen.
    Efterfølgende købte jeg Defa's topmodel, med backupsirene med batteri, niveausensor (mod tyveri af fælge), bevægelsessensor, glasbrudssensor, og så deres DT-20 tracker, så jeg også bliver advaret på mobilen og kan spore tingene. En investering på små 10k, men nu sover jeg da trods alt godt.


  • #3   22. mar 2012 Nitten - man bliver så harm smiley

  • #4   22. mar 2012 Ja når man har prøvet nogen gange at komme ud til en bil på mælkekasser og rippet anlæg gider man ikke det brian fis mere smiley


    Har et par ok alu på nu - Men ikke det vildeste og dyreste. Og så 2 låsebolte per fælg- og en gevind.

    Anlæg har jeg skiftet de org. højtalere ud med nogen lidt bedre men ikke så det kan ses...

    Slut prut smiley

    Og komme ud til en bil som er pillet for 30.000 kr 2 gange så det sku ikke så sjovt mere - Første gang som lærling og så tager det alligevel nogen arbejdstimer og tjerne ind til..


  • #5   22. mar 2012 Første gang jeg havde indbrud i bilen, købte jeg en alarm og smed i. Samt en GSM Tracker, hvis de nu kunne finde på at tage selve bilen.

  • #6   22. mar 2012 Martin A: Det løses bare med en niveausensor til bilen. Løfte man den nok til at pille hjulene af, er alarmen for længst gået.

  • #7   22. mar 2012 Da jeg havde Avensis´en sad der osse stor alarm i, og det var sku jeg meget glad for, 3 gange var der forsøg på indbrud i den tid jeg havde den, men de blev heldigvis skræmt væk hver gang, men for pokker man får et chok når man ligger i sin skønhedssøvn og så pludselig går alarmen i gang :o)

    Man ku se da havde prøvet at brække i dørrammen, men de blev stoppet inden de smadrede noget.


  • #8   22. mar 2012 Husk at lade være med at skrive hvad i har af anlæg i bilen. Bare skriv det standard smiley

  • #9   22. mar 2012 du skal ALDRIG vise at du har anlæg.. det skal være så diskret som muligt.. jeg har altid gemt mine anlæg og har aldrig haft indbrud.. dog har de heller ikke været særligt meget værd smiley

  • - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.253
    #10   22. mar 2012 Har ikke noget anlæg i bilen... for serious! smiley

    Hvis de skal tage det der er gjort ved den... ja så skal de til at splitte den ad


Kommentér på:
Indbrud i bilen.. igen!

Annonce