{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.191 visninger | Oprettet:

tårnstiver eller ej ??? {{forumTopicSubject}}

hej, vil godt hører jeres mening og erfarringer ang tårnstiver, både for og bag, er det noget der dur eller skal jeg hellere bruge pengene på noget andet, min bil er en mercedes w210 270 CDI stc, og den er jo ikke ligefrem sportig, ved godt den heller aldrig bliver det, men kunne man nu bare hjælpe den lidt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tårnstiver eller ej ???
  • #1   24. apr 2012 mon du kommer i en situation hvor du for behov for det og ville kunne mærke forskel, andet en den placebo effekt det nok giver smiley

    medmindre det var voldsomt billigt ville jeg aldrig spekulere i at montere det på min fiktive mercedes flyder ;D


  • #2   24. apr 2012 Jeg har selv en Mazda Stc. Og jeg har hørt at det ikke er det store man får ud af en tårnstiver i front på en Stc. men der er mere at hente på en i bag smiley

    Jeg går selv og venter på en til bag enden.


  • #3   24. apr 2012 Da jeg satte den foreste i min sunny blev jeg MEGA overrasket over hvor meget det betyder. Understyring forsvandt fuldstændig..nu smider forhjulstrækkeren bagenden før forenden.. smiley ret sjovt i rundkørsler smiley så en bagi så bliver det nok rigtig godt smiley
    Vil klart anbefale det også til hverdagsbiler.. bilen ligger MEGET bedre på vejen.


  • #4   24. apr 2012 lyder da positiv indtil videre

  • #5   25. apr 2012 Jeg ved ikk så meget om tårnstivere, men nu hvor vi har gang i snakken, tænker jeg nemlig på at smide sådan nogle på min gamle golf 2 fra 1988 , men vil det have nogen effekt? smiley

Kommentér på:
tårnstiver eller ej ???

Annonce