{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.751 visninger | Oprettet:

vw polo vs suzuki swift {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen.

Jeg går at kikker påny bil for at få noget som er biliger og så kan man få en fornuftig forsikring på de to mærker der synes jeg,

Men vw er jo dyre og det er jo bedre kabine kavli synes jeg det virker sådan men det skal være en model med max 90 hk så det er nok en 1,2 tsi jeg har kikket på men når man samen ligner så kan man jo næsten få en swift sport til samme pris.

Men hvaordan er det enlig med resave dele priser og hvordan med værkstederne og pris på det hvis man skal holde service for at holde gangtien.? Har dog hørt at man ikke skal på autoriseret men hvis vi tager udgngspungt i dem og vw er meget dyre eller om suzuki er eller hordan det er med priser på recavedele for har hørt kia er dyre på det område selv om det er en bilig bil.

Men går ud fra at de fleste nok ville vælge en polo frem for en swift selv om det er en swift sport?

For en polo 1,2 så tsi 90 hk har jo turbo og føølges jo noget stærker end en swift 1,2 92 hk unden turbo synes jeg eller er jeg helt galt på den?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vw polo vs suzuki swift
  • #1   28. maj 2012 Uden at gøre mig klog på det.. Så vil jeg også mene at VW'en holder værdien bedre end Suzuki'en gør.

    Jeg havde valgt Polo (ud fra de 2 der).


  • #2   28. maj 2012 helt klart polo `en da

  • #3   28. maj 2012 Ja men hvordan er priserne på recavedele på dem?? Og holder en vw så så meget bedre eller er det bare noget man tror??

  • #4   28. maj 2012 vw er billigere i reservedele

  • #5   28. maj 2012 tænker bare hvordan du kan tvivle ? smiley

    Ville klart købe VW og hvide hvad jeg får istedet for en suzuki


  • #6   28. maj 2012 Okay så vw er bare dyr i indkøb men bilg i resavedele.. Men det er fordi at en swift sport med 136 hk kanmman få for 220,000 og en polo higline med 1,2 tsi 90 hk koster 206,000 og så en dk parke så er man på 216,000 og så er det tæt på at have samme udstyr men swift sport har stdig lidt mere, og har næsten 50 hk mere... Og koster ca 2000 mindrr i forsikring...

    Men hvordan er vw s nye 7gaers dsg gearkasse??


  • #7   28. maj 2012 Og metal lak er med i swift sport pris og en polo liger den på mellem 3-6,000 kr og så er det jo samme pris..

  • #8   28. maj 2012 1,2 tsi har mere end 90 heste så det er ikke den du skal gå efter hvis det maks er 90 heste men ville også klart vælge poloen.

  • #9   28. maj 2012 hov kan se tsi er lavet i 2 udgaver en 105 hestes og en 90 hestes

  • #10   28. maj 2012 Ja har været inde og tjække den med den 1,2 det er vist remlig nyt med en 90 hk tsi der i den polo..

    Kan høre folk ermeget glad for polo må ud at prøve en med den motor der har prøvet en 1,2tsi 86 med er noget tid siden og en skoda fabia, men hvor er køreegenskaber i sådan en polo for swift får jo ros for dens køre glæde.


  • #11   29. maj 2012 Man skal da være godt bims for at vælge en Polo 1,2 frem for en en Swift Sport;-) Det kommer sikkert til at koste lidt mere på afskrivningen. Men til gengæld for du mere spas!

  • #12   29. maj 2012 hvad kigget på en swift øko mode for sport´en har 136hk.


    ellers overvej en corsa. up. mii. citygo. fabia. aygo ville ikke købe noget dyrt nå det noget der er billigt du søger... kvaliteten i de små biler er ikke så god uden de koster kassen... køb heller en billig fin bil til 4 års kørsel og skift ud nå du ar gældfri og har penge til udbetaling på en ny bil igen...


  • #13   29. maj 2012 jeg stod selv i samme situation og jeg valgte swiften, da en polo simpelthen var for meget morfar i mine øjne. men må indrømme jeg ærger mig "list" over jeg ikke købte en seat ibiza i stedet for.

  • #14   29. maj 2012 ja men ville ikke ned i noget som er alt for langsom.. kommer lige fra en bmw 540 med 286 hk. så for man ikke kommer til at savne den for meget så ville jeg gerne have noget med lidt power.. men har kikke på de andre synes dog ikke skoda eller seat kan komme ned i forsikring der kan være med vw og hller ej opel..

    men hvorfro ville du heller have haft ibiza???


Kommentér på:
vw polo vs suzuki swift

Annonce