{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  206 vs. Carina e
  • #1   14. jul 2012 Har selv haft en Carina 2.0 Kørt over 350.000 km Kørte som en drøm, og ikke til at slå ihjel, Større og mere praktisk end en 206 ´er. Ville klart vælge Japaneren smiley

• #2   14. jul 2012 Og så er 206´ også en "konebil" efter min mening..

• #3   14. jul 2012 hej

dog har jeg ikke haft en 206 .. eller en carina e--

men fruen køre fransk bil og har gjort det i 5 år .. saxo.. køre fint.. lille og fix.. ligger fint på vejen noget mere storty end toyota.. som er lidt mere en flyder bil

hvis jeg skal køre meget og langt .. så vil jeg tage toyota ..
    jeg har selv lige købt en toyota corolla 2,0 diesel fra 96.. må sige det er den vi køre i når vi skal nogen steder sammen .. for den ligger bedre på vejen .. og kvaliteten .. virker bedre .. med der er jo også en pris forskel fra ny

så hvis du vil have en kvik bil som er sjov at køre i .. eller en flyder bil som er mere comfort at køre langt i .. er jo op til dig

• #4   14. jul 2012 toyota, helt klart, uanset hvad.... franske biler i den årg. er der bare mange fejl på.

• #5   14. jul 2012 En carina e vil du aldrig fortryde smiley der får du mere komfort mere plads og ja mere bil for pengene smiley har selv haft en smiley

• #6   14. jul 2012 Helt 100% Carina E Mere stabile vogn finder du ikke i den prisleje..!

billig i dele + at du ikke kan slå motoren ihjel..

• #7   14. jul 2012 helt klart carinaen. kan køre evigt. og mener dele er pænt billige. fransk er lort. hehe

• #8   14. jul 2012 Klart en Carina, min søster har haft sådan en i 5 år nu og kørt godt 120.000 kr i den og den har på nuværende tidspunkt gået 300.000 km og den har kostet hende under 3.000 kr om året med dæk.

Det kan man godt nok ikke en en 206.

• #9   14. jul 2012 Helt klart en 206, skal sateme ikke eje en Carina E!

• #11   14. jul 2012 klart carina har kørt carina Estc i snart 2år og kørt 63.000km skifter udelukkende fordi det skal renoveres motor inden syn. (selvforskyldt for har satmer kørt den hårdt, rigtig hårdt, så har smasket en toppakning... har fundet min afløser og det bliver igen en carina E dog er det en 1.6´er den motor er så stabil

ps kørte omkring 13,5 km/l hvis jeg køre pænt

• #12   14. jul 2012 206, det er da en 100 gange bedre bil.
    Lad ikke uvidne folk skræmme dig med deres fordomme omkring peugeot, du får med garanti meget mere bil for pengene. Peugeot er en rigtig fin bil, bare fordi der er nogle enkelte modeller der ikke virker perfekt, det gør jo ikke mærket til noget dårligt, bla. er 206 den mest fejlfri peugeot i lang tid, wonder why der kører så ufatteligt mange rundt på de danske veje?

Toyota 110% iorden, men alligevel måtte de trække en model tilbage (mener det var yaris) da gassen satte sig, så må det jo også være et lorte mærke med alle deres biler, eller hvad? smiley

• #13   14. jul 2012 _Nicolai Sørensen >>

Og på det område er Peugeot jo meget bedre....HAHA

Kig på FDM, derinde kan du se hvad de danske bilkøbere/ejere synes bedst om.

• #14   14. jul 2012 synes godt nok det er svært at sammenligne de 2 biler. jeg ville nok nappe carinaen fordi den er større. mere comfortabel, og ret billig at holde kørende. men tror nu ikke 206'eren går mere i stykker end så meget andet. vi har haft 3 franske biler i vores famillie inden for 10 der alle rundede 150.000 km i vores ejerskab. og de fejlede ikke noget specielt synes jeg. prøv begge 2. det er dig der skal køre i dem.

Kommentér på:
206 vs. Carina e

Annonce