{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor kan folk ikke skrive prisen på deres biler i markedet?
  • #1   28. jul 2012 Hvor er spændning hvis du ved alt fra starten?!:D

    Men ja det er fanme latterligt.


  • #2   28. jul 2012 fordi man håber på andre er for dumme og over byder helt vildt ! da de er vand til BG-fantasi priser...

    ellers også fordi man er flov over at skrive sin egen fantasi pris


  • #3   28. jul 2012 Synes det værste er dem der skriver byd når man spørger om prisen.. ville da mene man havde en mindstepris man ikke ville gå under eller ?? smiley

  • #4   28. jul 2012 Fordi de håber på at et-eller-andet fjols vil gi' dobbelt så meget som de egentlig vil ha.

  • #5   28. jul 2012 Ved ikke med andre men skriver altid 500 som minimums beløb så slipper man for alle disse ligegyldige annoncer uden pris!

  • #6   28. jul 2012 Ja, jeg fatter det virkelig heller ikke, desuden når jeg søger efter bil i markedet, så springer jeg let og elegant over alle uden pris.

  • #7   28. jul 2012 og så byder man en normal pris ... og så bliver man svinet til fordi man ikke vil give 40,000kr for en golf 3 1,8 etc. etc.

  • #8   28. jul 2012 Hvis de håber på dobbeltpris, så bor de da i det forkerte land smiley

  • #9   28. jul 2012 har heller ikk rigtig helt fattet det med højere byttepriser.. nogen der kan forklare det begreb ? smiley

  • #10   28. jul 2012 det er fordi folk tror deres bil er mere værd end den er ... så er man nød til at ligge noget til for at de ikke skal byde deres møg kasse ...

    har altid en højere bytte pris ... for vil sku holde kontanterne hjemme på min bil . og gider sjældent have bøvlet med sælge bilen når ham der fik min bil ikke gad uden at få noget for det smiley


  • #11   29. jul 2012 De. Er flove over den

  • #12   29. jul 2012 Kom med bud også byder man lavt til en start ligesom hvis man stod og pruttede men istedet bliver man svinet til også er der ingen handel fra min side.. smiley

  • #13   29. jul 2012 hørt!

  • #14   29. jul 2012 byder konsekvent lavt på ting hvor jeg selv skal gætte prisen...især hvis vedkommende tilføjer at ellers bliver bilen skrottet....

  • #15   29. jul 2012 Håber virkelig at folk der selv annoncerer med ingen pris ser det her smiley så kan de få et indblik i hvor mange der egentlig slet ikke ser deres annonce pga manglende pris.

    Og ja Brian O så kan de får 1800,- smiley


  • #16   29. jul 2012 ja...altså hvis der stod en ude i fona og sagde "det her tv er kun 300kr. værd" ville jeg da heller ikke give 4000...hehe

  • #17   29. jul 2012 Folk der ikke fatter at de skal en rigtig pris i annoncen, de må finde sig i bud der ligger lavt hvis de har sat den til salg til kr 1234, det bare pisseirriterende, især hvis man har søgt på biler mellem 0 og 20 og der pludselig er en Golf4 GTI , så tror man at man kan få en billig bil der.

  • #18   29. jul 2012 Synes også mange af de annoncer med:

    "Prisen er kun i weekenden, efter weekenden stiger den med 5.000kr" - Øøhm, så er den pludselig blevet mere værd efter weekenden, eller hvordan skal den forståes? o.O


  • #19   29. jul 2012 Uanset om man skriver prisen så byder folk under den.
    Det samme som hvis man skriver ''Jeg kan gå med til xx.xxx i en hurtig handel'' og så byder folk forsat under den sidste satte pris.

    Eksempel - du sætter din BMW M3 til 230.000 km med alt i udstyr og 90.000 km på tælleren (ja, til den pris kommer den da hurtigt væk)

    Mange vil sige ''Nøøøj det biiligt. Hvorfor så billigt?''

    Andre vil sige ''Hey, hvad siger du til 170.000 kroner og så finder jeg lige ud af om jeg har pengene og om hvornår jeg kan afhente.

    Man ser personens bud som helt vildt useriøs og gider næsten ikke engang kommentere det til vedkommende.

    Efter 1 måned så er man måske virkelig i penge problemer og sætter den nu ned til 200.000 indenfor 14 dage.

    IGEN vil det være folk som forsat vil prøve og prutte den 5, 10, 15, måske endda 20.000 kr ned i pris.

    Til sidst ser man det næsten som håbløst med så useriøs folk der henvender sig, men til sidst så kommer der nogle af de seriøse som kan finde ud af at finde frem til en pris som begge parter finder okay.


    Så uanset hvad pris i skriver i annoncen, der vil altid blive budt mindre. Ser folk prisen så skal den under prisen. Så er det uanset hvad pris i har sat den til næsten. Desværre er det bare sådan.


  • #20   29. jul 2012 Derfor sætter de fleste deres pris + de kroner der skal bruges til afslag smiley

  • #21   29. jul 2012 Nick

    Det er ikke altid at folk tænker sådan.
    Tag den M6'er herinde. Den er sat billigere end hvad de ellers bliver sat til.
    Jeg vil med garanti gætte på at der er modtaget bud der var lavere end hvad den er sat til :o)


  • #22   29. jul 2012 Swag> det er jo også det Nick skriver...;-)...


  • #23   29. jul 2012 SKAL du sælge, så den blaa, post 2-300 kr i topannoncer, side 1 visning og hvad de nu kalder det, sætter en realistisk pris, så er den solgt ret hurtigt.
    dengule bruger jeg selv, med ok resultater, men her sælger man ALDRIG noget, men har dog købt en del her.


  • #24   29. jul 2012 bød på en corolla for nyligt. han skrev byd og jeg bød 12500kr få en privat besked
    "Hvad fuck tror du selv idiot den er mindst 35000 værd der er silvertop motor i der kun har kørt 5000km. lad være med at skab byd min bil og værd seriøs spasser"

    skal siges bilen havde på billederne tydeligt rust i bagskærme, den sku synes og kabinen var heller ikke for køn og så med en 4A-GE motor der ikke er lovlig i bilen. jeg sku smide en org motor i og lave rust syntes 12500 var et reelt bud

    men ja ingen pris eller der for søger jeg altid over 5000,-


  • #25   29. jul 2012 Jeg kan godt forstå de mennesker der ikke kan prissætte sine biler, har haft samme problem hver gang jeg skulle sælge en bil. Men hver gang fandt jeg frem til en pris af mig selv. Men så længe man ikke agerer ligesom ham ketil l s har været udsat for, så skal de prisfastsætte deres biler. Manden kan jo ikke vide noget som helst om bilen, og selvfølgelig kan man komme til at skambyde smiley

  • #26   29. jul 2012 Ketil:
    Det er sgu ham der er en superspasser hvis ikke han kan finde ud af at sætte en pris på sin bil.


Kommentér på:
Hvorfor kan folk ikke skrive prisen på deres biler i markedet?

Annonce