{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
960 visninger | Oprettet:

en lille heads up ang. reklame sponsor {{forumTopicSubject}}

http://www.trustpilot.dk/review/www.navi-dvdshop.dk

Så reklamen køre ude til højre her på siden, og tænkte jeg ville tage et kig...
Siden virkede noget "cheap" og teksten lignede en dårlig google translate.

Derfor kørte jeg siden igennem truspilot...
Og det ser jo ikke ligefrem positiv ud.

Det er generelt en meget god idé at køre en forhandler gennem truspilot inden man gennemfører en handel smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en lille heads up ang. reklame sponsor
  • #1   3. jan 2013 Takker smiley Det er der desværre mange der glemmer.

  • #2   3. jan 2013 Ja, for Trustpilot har nemlig altid ret...

  • #3   3. jan 2013 Mikkelfyren
    Ja hvis du siger det.
    Du kunne selvfølgelig også vælge at bruge den indvendige del af hovedet, og som os andre, bruge trustpilot vejledene.

    Har et firma udelukkende dårlige anmeldelser, så er der sgu nok noget om det.


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #4   3. jan 2013 Jabbekot man skal jo også lige have i baghovedet at forbrugere oftest kun beklager sig på sådanne sider. Ikke så ofte man ser positive indlæg om handler hverken på sådanne sider eller forums som herinde. Desværre

    Men ja ellers helt korrekt. Som vejledning og ellers sin sunde fornuft. Giver altid hellere lidt flere mønter for en anbefalet side, en side man har tillid til eller hvor man ved der er en god service.


  • #5   3. jan 2013 Lige med truspilot syntes jeg generelt set at folk er dygtige til også at komme med gode anmeldelser...

    Og hvad angår den side her der har fået lutter skidt kritik.
    Så er det også lidt foruroligende at der hverken fremstår cvr nr eller en reel adresse de kan kontaktes på... Eneste mulighed for kontakt er et mobilnummer.

    Jeg sku i alt fald ikke have noget i klemme der smiley


  • #6   3. jan 2013 Casper K du har vist ikke set, da Trustpilot var i Tv, og det blev afsløret, at man kunne købe sig til positiv omtale hos TP, efter det indslag, tænker dem der så indslaget nok deres smiley når vi ser positiv omtale..

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #7   3. jan 2013 Søren G Netop derfor jeg skriver det sidste også. Har godt nok ikke set det program bruger derfor ofte min sunde fornuft og netop derfor betaler jeg gerne lidt mere for et sted jeg har tillid til og hvor jeg får en ordentlig service:)

  • #8   3. jan 2013 smiley Fornuftigt



Kommentér på:
en lille heads up ang. reklame sponsor

Annonce