{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

Lasse B
Lasse B
Tilmeldt:
5. sep 2007
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 8

Forsikring på fabriksny bil? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle,

Jeg skal afhente en ny fabriksbil hos Audi i morgen og kom pludselig til at tænke på forsikring.

Jeg har fået tilbud på forsikringen men har ikke tegnet den endnu, dog har jeg oplyst hvilket forsikringsselskab som jeg skal have hos Audi, da de spurgte om det.

Går ud fra at de har et forsikringsbevis klar til mig og så acceptere jeg bare tilbuddet fra min forsikring efterfølgende når jeg kan oplyse nummerplade, stelnummer osv.

Er det korrekt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikring på fabriksny bil?
  • #1   27. jan 2013 De sender oplysningerne til dit forsikringsselvskab, også for du et brev med at cirokort..Bilen er jo klar til at køre når du for den udleveret, så er forsikringen mv. jo igang



  • #2   27. jan 2013 Hvis du har oplyst til forhandleren hvor den skal forsikres, så er den forsikret når pladerne er monteret,

    Forsikringsselskabet tager kontakt til dig bagefter, enten pr mail,telefon eller brev, for at få evt detaljer på plads.


  • #3   27. jan 2013 mener at huske, du har 14 dage til at fortryde i, når du tegner en bilforsikring.

    Hvis det er en stor audi, kan jeg anbefale dig at undersøge prisen hos Codan. De er rigtig gode til store "specialbiler"


  • #4   27. jan 2013 men sikker dig, at der er den forsikring på dit køretøj som du ønsker , inden du køre fra forhandler...



    mvh


Kommentér på:
Forsikring på fabriksny bil?

Annonce