{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.773 visninger | Oprettet:

A.G.
A.G.
Tilmeldt:
28. jan 2012
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 78

Benzinmåler {{forumTopicSubject}}

Hej,

Ville bare lige høre jer ad;

Når jeg tanker 100 kr, rykker benzinmåleren sig ikke med det samme, men løbende. Men når jeg tanker fuld tank rykker den sig med det samme.

Nogle der ved hvad problemet kunne være?
Der er tale om en Opel Corsa fra 2010


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Benzinmåler
  • A.G.
    A.G. Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 78
    #1   31. mar 2013 hmm okay, så du tror ikke der er noget man skal have lavet ved den ? smiley

  • A.G.
    A.G. Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 78
    #2   31. mar 2013 Hmm okay tak for rådende smiley

    Men skal lige være helt sikker, om min har den store Board computer, min er præcis den samme som denne model:
    http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/opel/corsa/13-cdti-95-enjoy-eco/1597984
    smiley


  • A.G.
    A.G. Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 78
    #3   31. mar 2013 Wtf, hvorfor vidste jeg ikke alt det noget før hahaha ? smiley ..Har ikke styr på navnene på de der knapper, skal lige være med :b .. Trip knapperne er det dem der er ude på siderne af der hvor man fx tænder blinklys ? smiley .. Regnsensor .. Hmm, Det burde den da have ? smiley
    Det der med at den låser dørerne er nok ikke en god ting, for hvis den lige pludselig skulle låse mig ude, har jeg et problem :b ..
    Nu når du ved så meget om bilen, ved du så hvorfor der ikke er noget lys i handskerummet ? :s


  • A.G.
    A.G. Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 78
    #4   31. mar 2013 og hvad er coming home/leaving home lys for noget? smiley

  • A.G.
    A.G. Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 78
    #5   31. mar 2013 Hmm okay, altså mener ikke min har automatisk nedblænding, for der er sådan en ting nedenunder bakspejlet som jeg kan dreje på som så nedblænder. Vil det så sige at jeg så heller ikke har automatisk regnsensor? smiley

    hvordan blinker jeg så, hvis jeg kører med det der tændt ? smiley

    Altså hvis jeg holder knappenerne inde ved jeg at vinduerne går op og ned, for bruger det når jeg skal stille min p-skive smiley ..

    Nederen at der ikke er lys, så ellers et indlæg herinde hvor de sagde man skulle trykke på en knap for at tænde det, og hvis der ikke var lys, var der ihvertfald lavet plads til det, men har ikke lige fået tjekket det smiley

    Hmm jaa okay, men ved ikke rigtigt om det er nødvendigt at dørerne låser, hvis jeg vil låse dørerne er der jo den der knap som gør det smiley ..


  • A.G.
    A.G. Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 78
    #6   31. mar 2013 Ved du hvad jeg gør. Jeg laver nogle popcorn, og sætter mig ned i bilen imorgen og prøver det hele hahahah, ej prøver det lige også sender jeg dig en besked om hvad jeg fik til at virke og hvad der gik galt hahaha, men tak for det! håber der kommer lidt flere gode lækkerier smiley

  • A.G.
    A.G. Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 78
    #7   31. mar 2013 Yeap, smidder en pb smiley
    Endnu en gang tak for det smiley


Kommentér på:
Benzinmåler

Annonce