{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vw passat 1.8 turbo 1998
  • #1   20. apr 2013 Marc, kan du åbne døren indefra ?

    Min passat 3b havde et problem med at højre bagdør ikke kunne åbne.. Der var røget et eller ander af så den ikke kunne åbne. Det lavede mekanikeren på 20 min.. smiley


  • #2   20. apr 2013 nej kan hellere ikke åbnes indefra smiley og hvad med ang turbo det lyder som en cykel kæde??

  • #3   20. apr 2013 Min højre bagdør på min golf 4 købte jeg også uden at døren kunne åbne hverken ude fra eller inde fra
    havde ikke kunne åbne den i 1 måned , prøvede så bare for sjov at klikke flere gange på åbne knappen efter hinanden på fjernbetjeningen og så åbnede den og har så virket siden

    Har ingen ide om det bare er heldigt eller hvad der er sket ,men det var måske værd at prøve


  • #4   20. apr 2013 Kunne det ikke tænkes at det er din knastkæde du kan høre? Så vidt jeg ved, sidder der sådan en på en 1,8T motor.

  • #5   20. apr 2013 ja lyden er præcis som en kæde, hvad kan man gøre ved det?

  • #6   21. apr 2013 Umiddelbart vil jeg tro at den skal skiftes. Men jeg er ikke sikker - jeg synes aldrig jeg har hørt om at man strammer sådan en kæde op hvis den bliver for slap smiley Så prøv at hør en mekaniker. Det ville jeg gøre hvis det var mig.

Kommentér på:
vw passat 1.8 turbo 1998

Annonce