{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

Fra Auto til man. gear {{forumTopicSubject}}

Hey med jer!

Ville lige høre, om det kan betale sige at lave sin bil om fra automat til manuel gear? hvormeget skulle der laves om, samt hvad ville prisen evt. kunne komme op på?

Ved godt at den med prisen kan være ret svær, men det kunne jo være, at der var nogle der havde gjort/prøvet det før. smiley

Mvh.
Rene´


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fra Auto til man. gear
  • #1   28. mar 2007 Et ombygningssæt til manuel gear koster 7800kr+moms
    montering af dette koster ca 12 arbejdstimer a 299.00 3588kr+moms

    det var den besked fra schmiedmann jeg fik smiley


  • #2   28. mar 2007 ja og med schiedmann er der altid ekstra omkostninger, div. dele der skal bruges, ting der skal smøres osv.
    12 timer og reservedele koster jo kassen med moms...

    men de er ok nok, har fået alt mit arbejde lavet derfra...så kan ikk rigtig klage jo..
    hvorfor skal du ændre din transmission? synes selv det er nederen med auto hehe...dræber glæden ved at køre...


  • #3   29. mar 2007 Hey gutter og takker for svarende. smiley

    Sanket M>> Jeg vil gerne have lavet det om pga. at jeg keder mig når jeg kører. :o)) Det er jo bare en forstørret "radio"-bil, man suser rundt i. Synes der er lidt mere fun i at køre med manuel, trods det at jeg synes den flytter sig okay, når man trykker den lille knap i "S" og trykker på speederen. Men nu kørte jeg jo også i en CarinaeE 1,6 inden jeg købte mig en TYSKER!!! smiley


Kommentér på:
Fra Auto til man. gear

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce