{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
990 visninger | Oprettet:

Idioten med fluerne... {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg godt nok gal i skralden... idag kommer dette indlæg her i gruppen...
http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=471647

Jeg går ind og kikker og kan ikke dy mig for at smide en bemærkning.. vel og mærket en ordenlig bemærkning til sælger fordi jeg er ved at vældte om af grin..
Her er en kopi at mit indlæg :
"Uanset hvor seriøs denne annonce er så må jeg give de andre ret... Jeg skreg af grin da jeg læste den.
Håndtam, sukkerknald og kaninlort.... ejjj.... .X. du må da give os ret i at det lyder sjovt."

Tro I ikke at idioten (undskyld) anmelder mig for det og får mig frosset ??? Sig mig sidder Admin med hovedet under armen derinde eller er de ikke istand til at læse What the Fuck, folk skriver ??

Han kan dælme bare vente sig så skal han sgi få udmeldinger af mig fra nu og til juleaften... og de bliver IKKE PAKKET IND i gavepapir og røde bånd....
Er sgi sur nu... nej GAL... kan ikke svar på en annonce som jeg er ved at skal handle mig til og mangler at kunne give besked til sælger..... GRRRRRRRRRRRRRRRR....... Flytter snart syd på og går over til brevduer istedt for internet....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Idioten med fluerne...
  • #1   4. dec 2008 Jeps... det er rigtigt, men kan det være svært at se/læse om jeg genere personen eller ej ved at skrive :

"Uanset hvor seriøs denne annonce er så må jeg give de andre ret... Jeg skreg af grin da jeg læste den.
    Håndtam, sukkerknald og kaninlort.... ejjj.... .X. du må da give os ret i at det lyder sjovt."

Nok om det... jeg blev bare harm da jeg skulle ind og svare en sælger på en anden vare...

• #2   5. dec 2008 Hahahahaha..
    Jeg kan kun grine af det.. Sorry.. Men det er sku en underlig kæledyr at have..
    Jeg samler på myrer :o)

• #3   5. dec 2008 Sukk... jeg må give AKIN ret.. der er ikke meget voksent i at fryse folk der på ingen måder genere nogen og da slet ikke på grundlag af en anmeldelse som admin ikke engang gider at gennemgå inden der trykkes på "Frys-knappen".
    Meningen med denne tråd er såmen bare at få øjnene op for hvor latterlig let det er at genere andre med en anmeldes og efterfølgende en frysning.

• #4   5. dec 2008 AKIN
    jeg var kun frosset i et døgn, men baggrunden er ganske enkelt latterlig. Jeg ville have fuld forståelse for det hvis jeg virkelig havde generet manden/drengen eller hav det måtte være for en dims.

Ham du omtaler fik vel heller ikke engang mulighed for at forsvarre sig ? For deres slut kommentar var såmen bare et en yderliger diskution var nytteløs..

Jeg har beslutter mig for at få den handle afsluttet og så er jeg færdig med Baboom.

Kommentér på:
Idioten med fluerne...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce