{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

indbrud i århus... {{forumTopicSubject}}

hmm.. ja nu skete det ærgelige så for mig som for så mange andre herinde,da jeg kom ud her i morges var der indbrud i min kære skoda.

de har først smadret bagtrekantsruden, uden held da de åbenbart er fortsat med at brække førerdørens lås op og rullet samtlige ruder ned, derefter taget alt af værdi i kabinen (heldigvis var det kun såvidt jeg lige kan se "kun" gps'en og min headunit....

det værste er bare at der ligger glasskår OVERALT, helt op til førersædet.... også bare for at få en alpine radio............

anlægget bagi står imidlertid urrørt vilket er fantastisk da jeg lige har brugt hele weekenden på at beklæde det i hvidt og sort læder....

(ja det er anmeldt til poltiet og nej, jeg har selvfølgelig ingen kasko på... selvfølgelig smiley )

såvis nogen fra århus lige får stukket en alpine CDA98 i hånden til småpenge vil jeg godt lige snakke med vedkommende først


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  indbrud i århus...
  • #1   6. okt 2009 heldigt de ikke har smadret alt det det lige har fået smidt i.... men dælme øv noget hø folk ikke bare kan holde fingrene for sig selv.
    undre mig dog lidt du kan have så fin og ny en bil uden kasko, surt show...får du så intet dækket?? smiley


  • #2   6. okt 2009 fordi jeg er så ung at min selvrisiko på kasko er på 17k og tillægsprisen på udvidelse til kasko er 12k..........

    det passer desvære ikke, havde ikke kigget godt nok efter, min splinternye custom hattehylde i sort læder blev taget med alle højtalerne.......


  • #3   6. okt 2009 Jeg havde også indbrud i min bil i nat. De har ødelagt hele døren taget alt mit anlæg, plus smadret mit tag.!!!



  • #4   6. okt 2009 Sådan går det når man spiller op til bal med sit anlæg.

  • #5   6. okt 2009 argh knap så fedt... men til info... hvis der er sket flere "tyverier/hærmærk" på stirbe i nærheden kan det være du kan få noget tilbage på den konto.


  • #6   6. okt 2009 din gps dækker en inbo forsikring

  • #7   6. okt 2009 Chres J
    Din klaphat.
    Hvem siger de har spillet op til bal?
    Styr dine kommentarer, TAK!


  • #8   6. okt 2009 Chres J - Du sku da dum og høre på. Det jo ikke alle som spiller smart med høj musik osv.

  • #9   7. okt 2009 hehe i sku søde. Nu har jeg så selv stået og hørt at der er spillet højt fra den bil et par gange og folk er ikke dumme de kikker også meget når bilen står og blinker som en foto vogn på Coke (Hvid pace car biltz) jeg siger skam bare at nogle folk går efter lyden af et anlæg når de lige står og mangler hurtige penge. Og en radio kan man hurtig tjene lidt hård øre på.

  • #10   7. okt 2009 hehe, det gør jeg rundt omkring i hele landet, men jeg må godt nok sige, jeg bygger aldrig en bil igen og bruger jeg ved ikke hvor mange tusser ombygningen hvis jeg ikke kan få lov at vise den frem og spille musik fra den uden leve i konstant frygt for at alt ska blive stjålet.

    Men der er bestilt tid til stor alarm i den inden for den næste uge så ingen for chancen igen.


  • #11   7. okt 2009 Chres J
    Jeg skrev det for at du skulle forstå alvoren i det.
    Tyder på det. Men der er stadig et stykke vej.

    Jeg kan så nævne, at Chris_JH ikke har spillet med sit.
    Men Thomas' anlæg spille har jeg hørt.
    Så derfor svært når du skriver at man, jeg gentager man spiller op til bal med sit anlæg.

    Men lad os stoppe vores snak.
    For ønsker ikke en diskussion om emnet.


  • #12   12. okt 2009 Jeg var for 3 dage siden op hos en ven til om natten, da jeg skulle tag hjem gik jeg ned og bilen havde desværre fået knækket alle ruder , og ridset hele vejen, men har heldigvis kasko og det hele, og nu er bilen hos maleren, så den bliver vidst malet hvid , skal snakke med min autolakere, men det er bare noget svineri, for min ven har osse en fed audi, de har osse smadret den, men heldigvis de stjal intet smiley selvom der var nogle penge nok til en månedsferie i den smiley

  • #13   12. okt 2009 Det er så træls at man ikke kan have sin bil i fred.
    Men din bil Ayman, den er så lækker.

    Men misundelse er åbenbart en grim ting. For folk kan ikke holdes deres gal lapper for sig selv!


  • #14   13. okt 2009 Jamen tak skal du have, men ja du har ret, især når jeg bor i danmarks væreste sted, brabrand. og nu, kan det bare blive ved såen jo, men probelemet er , hvad får man ud af det? det bare lort det der .

  • #15   13. okt 2009 Ja, ikke lige det bedste sted at have sådan en fed bil.
    Jeg kan heller ikke se klogskaben i at lave indbrud.
    Det ødelægger alt for ejeren af bilen.


Kommentér på:
indbrud i århus...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce