{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.075 visninger | Oprettet:

Hjælp med fejlkoder Audi B6 1.8T {{forumTopicSubject}}

Har fået udlæst disse fejl og har da også googlet dem. Men råd og vejledning til at komme nærmere på en løsning søges.


18010 Power supply Terminal 30 Voltage too low
17544 Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too rich
17964 Charge pressure control : Negative deviation


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp med fejlkoder Audi B6 1.8T
  • #1   16. feb 2011 Prøv og lad dit batteri helt op for den første fejl kunne tyde på for lav batterispænding.

  • #2   16. feb 2011 Jeps, det skulle bare være fordi den har stået med tænding samt lys på mens der var tester på.



  • #3   16. feb 2011 Claus: Ja det er gjort og de er ikke dukket op igen.

    Den kører dog ikke rent op til de 3000 omdrejninger (som om den sætter ud) og på trods af den er blevet OBD tunet så er den virkelig sløv.

    Der er indenfor en måned skiftet samtlige tændspoler på garanti fra Audi. LMM er skiftet til en ny hvilket heller ikke har hjulpet.

    Nu er det så bare om det er lambdasonde der skal skiftes eller hvad det nu engang kan være????
    Måske noget utæt slange/falsk luft?

    Har kigget lidt på google og det er vidst de mest almindelige fejl


  • #4   16. feb 2011 Ikke det med den hakker, men lampen og de fejlkoder er først kommet efter

  • #5   16. feb 2011 havde problemer med min os efter BSR tuning ... MOS Auto i Glostrup er manden da fikset for mig. Han hedder Oliver og jeg Nasir

  • #6   23. feb 2011 Så blev det løst.

    Der går nogle vakuum slanger fra indsugningen og ned til en N75 ventil. Den ene var så mør at den gik i stykker blot ved at nulre den og en anden vakuum slange ved indsugningen præcis det samme. Så nu virker den og trækker utrolig lækkert!


Kommentér på:
Hjælp med fejlkoder Audi B6 1.8T

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce