{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
962 visninger | Oprettet:

Gearkasse øv-- {{forumTopicSubject}}

Hejsa

jeg har tidligere skrevet om at min gearkasse smed/dryppede noget olie ved høj fart.

dagen inden min 30års fødselsdag var jeg ude og lege lidt med min skylline Fik kørst gearkasseb helt tom for olie, hvilket resulterede i at koblingen køb MEGET varm, tror det var pga den indre modstand i gearkassen uden olie.

Ok, den er nu på værksted for at jeg kan få en komplet damagereport, og nu kommer så mit spørgsmål.

Skal jeg blot få en ny brugt gearkasse på, og udskiftet udrykkerlejet(som skriger en del) evt koblingen, og hvad der nu ellers måtte være kaput. ELLER skal jeg, som jeg er MEGET fristet af, opgradere med en R34 Gtr gearkasse.

Jeg har kontakt til et firma i UK, som har ALT der behøves dog kun inkl standard r34 GTR kobling,
de tilbyder at opgradere den mod merpris. Men er det nødvendigt.

Men jeg så på et GTR forum at der sidste år var en dansker der havde et komplet kit til salg, nogen der ved om der er kits som dette til salg i dk?

Kan de svare sig at smide den fede r34 kasse i?
prisen er jo en DEL højere end en fin r33 gtr gearkasse?

Bilen er en r33 gtr med ca. 400 hk, og skal IKKE bruges til DRAG, kun sjov på landeveje og motorvej.. ISÆR højfartsleg.. Bilen har pt, en ukendet flerplade kobling som er rimelige at starte med, men naturligvis ret bøvlet at starte med ift en alm koblling.

VH
Anders Sommer


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gearkasse øv--
Kommentér på:
Gearkasse øv--

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce