{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Noget kød på sagen?
  • #1   12. jun 2018 Det er ringe at ting som disse kan ske men alle burde vide at en nysynet bil er ikke et bevis på at den er fejlfri og kan køre i 2 år mere

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #2   12. jun 2018 sagen er tynd han vinder den ikke
    men endnu et eksempel på at hvis man ikke kender noget til biler skal man køre på værksted og få den tjekket inden køb


  • #3   12. jun 2018 Ham ejeren af denne varevogn er totalt idiot. Håber virkelig, at han kommer til at punge ud for at spilde synsmandens tid...

  • #4   12. jun 2018 Spørgsmålet er jo osse hvordan bilen har kunnet køre 1000 km uden plader, ikke det umuligt, men igen så det foregået med falskeplader eller prøveplader.

    Men ja han er vidst et lille curling barn må man sige smiley


  • #5   13. jun 2018 Synshallen skal da ikke betale for hans reservedele, fordi de måske har overset noget.
    Han kan allerhøjst få pengene for synet tilbage.


  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #6   13. jun 2018 det er set før at syns haller har været lidt for "flinke" ved deres kunde men problemet her er at den har kørt og hvem siger at det ikke er sælger der efter syn har demonteret div dele og sat lort på den og solgt den med dette det er også set før så alt i alt er der ingen sag

  • #7   13. jun 2018 En bærekugle på en bil der har stået stille i lang tid, kan virke som ok indtil bilen har været brugt lidt.
    Jeg køber en godt brugt bil en gang i mellem og hvis jeg efterfølgende finder fejl har jeg ikke tjekket den godt nok og må selv tage udgiften.
    Jeg synes ikke det ligner bevidst snyd i denne fremstilling, så jeg ville nok selv få bilen fixet.


  • #8   13. jun 2018 Hvis nu synshallen havde fundet fejlen så ville det jo alligevel ha kostet ham 12000 at lave det...

  • #10   13. jun 2018 Tja ham Marco fyren har nok opdaget han har købt katten i sækken, og at han ikke penge havde.

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #11   13. jun 2018 8
    ja han har jo også valgt det dyreste sted at få lavet sin bil


  • #12   13. jun 2018 Folk har en ide om at kunden altid har ret. Det er bare langt fra virkeligheden og slet ikke når det kommer til bilsyn. Han må bare hoste op ved kasse 1 og stoppe sit piveri.

    Er ved at brække mig over folk som tror de kan få medhold i en sag ved at skrive til Ekstrabladet.


  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #13   13. jun 2018 12
    syns nu der er en del af de sager som EB har skrevet om som er åbenlyst uretfærdige og som EB har hjulpet med at få ændret på via eksponering af sagen
    og syns egenligt at det er et problem at kvaliteten hos synshallerne er så svingende
    men i denne sag er der for mange ting der taler mod "kunden"


  • #14   13. jun 2018 #13
    Du skulle bare vide hvor mange der bruger Ekstrabladet som en "trussel" når de føler sig uretfærdigt behandlet. Ikke kun indenfor bilsyn, men indenfor alle områder hvor folk er kunder.
    Alting kan virke åbenlyst uretfærdigt, hvis man kun hører én side af sagen og man ikke sætter sig ind sagens omfang. Hvis ikke du havde fået ejeren af synshallens forklaring i artiklen, så havde det også virket åbenlyst uretfærdigt imod køberen af bilen. Du skal huske på at Ekstrabladet ikke går en skid op i retfærdighed... De går kun op i den gode historie, antal solgte aviser og clicks på deres hjemmeside.


  • #15   13. jun 2018 Hmm tja verden bliver vel bare mere og mere fuld af curling børn, inkl journalisterne på EB smiley

    Men ja tit og ofte høre man kun først den ene side af sagen, og får den medvind så ruller det den vej, ligesom med Jensens bøfhus.


  • #16   13. jun 2018 Masser af kød smiley

    Han har fået tilbudt fra forhandleren flere gange at komme forbi med bilen så de kan se på fejlene sammen (og måske få dem udbedret, det står der ikke noget om) hvilket han vælger IKKE at gøre.

    Han vælger derimod at køre den direkte på et andet værksted = han må selv betale regningen. Bum færdig, sådan er spillereglerne


  • #17   14. jun 2018 Det var vel synshallen der tilbyder ham og komme forbi?

    Sælgeren af bilen er mærkeligt nok kun nævnt en gang, om de ikke vil betale for den rep hos iveco i Kolding.
    Det da mærkeligt han ikke tager slås kampen med sælgeren om at han laver bilen ?
    Måske den er købt privat smiley

    Så er der jo kun en med moms nummer og komme efter nemlig synshallen smiley


  • #18   14. jun 2018 jeg er meget sikker på iveco værkstedet har brugt en del mere tid på at finde fejl end de 20-30 min et normalt syn tager

Kommentér på:
Noget kød på sagen?

Annonce