{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skriver under på slutseddel
  • #1   22. feb 2020 Nej. For han har 3 uger til at gøre det.

    Hvofor ikke gøre det på stedet med Nem Id. Så skulle du ikke tænke over det.?


  • #2   22. feb 2020 efter 3 uger kan du selv afmelde pladerne

  • mikkel K
    mikkel K Tilmeldt:
    dec 2019

    Følger: 1 Svar: 80
    #3   22. feb 2020 ja, du kan skrive til skat med en kopi af din slutseddel, så afmelder de den.

    Hvis man ikke har en slutseddel, så går der 6 uger før de afmelder den.


  • #4   22. feb 2020 Du har papir på han har købt den, så der vil ikke ske dig noget hvis han gør noget galt.

  • #8   22. feb 2020 selvfølgelig bedst at omregistrer på stedet, men mener altså når man har papir på handlen så står man ikke med problemet i sidste ende hvis der sker noget. men hæng mig ikke op på det

  • #11   22. feb 2020 Kan se på slutseddler fra FDM og nummerplade. net at sælgers forsikring dækker i 3 uger til køber har omregistreret , står som et felt man kan udfylde.

  • #14   22. feb 2020 Hvis han ikke omregistrerer, indenfor de ved lov vedtagne 3 uger, kan du bare tvangs afmelde den selv

  • #15   23. feb 2020 Få den nu bare omregistreret med det samme, det tager 2 min.
    Der er intet argument for ikke at gøre det på stedet, vil køber ikke og har alle mulige undskyldninger så gør han det heller ikke inden de 3 uger.
    Hvis jeg sælger en bil så forlader den ikke stedet med plader i mit navn længere er den ikke, har alt for mange gange skulle bøvle med tumper der ikke overholder deres aftale.


  • #16   23. feb 2020 Du kan også ringe til din forsikring og fortælle den er solgt, så plejer de også at afmelde den om 3 uger.

  • #17   23. feb 2020 Det kræver kun adgang til en pc og nem-id, så klares det på stedet.
    Alt det fis med købere der ikke får det gjort, eller bevidst forsøger at undgå omregistrering, er ikke bøvlet værd.
    I samme sekund de aftalte ti dage er gået, tager du kontakt til politiet og viser den aftale I har lavet.
    Jo hurtigere du kommer ud af starthullerne, des hurtigere sker der noget.


Kommentér på:
Skriver under på slutseddel

Annonce