{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.117 visninger | Oprettet:

Salg af bil til leasingselskab, men aldrig modtaget betaling {{forumTopicSubject}}

Hey BG - snydt af leasingselskab

Jeg arbejder som selvstændig mekaniker og som bi-erhverv formidler jeg leasingaaftaler, hvor jeg har hentet flere biler for kunder i tyskland og derefter solgt bilen ud til et leasingselskab, efter kunden har accepteret aftalen, men nu står jeg i et KÆMPE problem.

Jeg hentede en bil i Tyskland for en kunde og kunden accepterede det tilbud jeg havde indhentet på bilen fra et større selskab. Kunden overførte udbetaling på bilen til leasingselskabet og jeg sendte dem alle nødvendige dokumenter for at få udleveret leasingkoden så jeg kunne hente plader til bilen, så langt så godt. Efter jeg sendte kunden afsted i bilen, har jeg stadig ikke modtaget betaling fra leasingselskabet fordi de gerne vil se kunde og bil og har døjet med dem i 14 dage nu, kunden vil ikke længere have noget med leasingselskabet at gøre og vil annullere sin aftale mod at leasingselskabet tager sine gebyrer for det. Leasingselskabet vil nu ikke annullere aftalen eller tilbagebetale udbetaling, før kunden har været forbi med bilen.

Mit spørgsmål går ud på, om de har krav til det? For jeg har aldrig modtaget betaling for bilene, så har leasingselskabet vel begået underslæb?? de burde vel annullere aftalen og tilbageføre udbetaling samt. sende mig dokumenter på bilen retur, så jeg kan finde et nyt selskab til kunden? Nogle som kan hjælpe mig her? for jeg er på HELT BAR BUND.. Det kan godt være at leasingselskabet står som ejer på attest, men de har ALDRIG betalt mig for bilen, dermed burde aftalen kunne annulleres??


Kommentarer på:  Salg af bil til leasingselskab, men aldrig modtaget betaling
Kommentér på:
Salg af bil til leasingselskab, men aldrig modtaget betaling

Annonce