{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
824 visninger | Oprettet:

Import af bil fra Tyskland {{forumTopicSubject}}

Hej jeg tænker på at købe en bil i Tyskland. ( BMV X1 evt. 2 år gammel og 25.000km ) Total pris i DK.
omkring 300.000Kr. Men hvor stor er afgiften på brugt biler??
Hvilket beløb må bilen koste ved forhandler i tyskland??
Og er der noget man bør være opmærksom på ( tyske afgifter ) mm.
Håber nogen vil komme med lidt input.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Import af bil fra Tyskland
  • #1   5. aug 2020 Du skal forvente afgiften er Ca 60% af prisen på tilsvarende bil i Danmark.
    Jeg tror vi er ovre de dage hvor du kan spare penge på det. Men du får et større udvalg af biler.


  • #3   6. aug 2020 Jeg kan anbefale Søren fra Jels Biler til at give dig en gratis og fast forhåndsvurdering af den ønskede bil. Så ved du i hvert fald, hvor prisen ligger. Han skal bare bruge et link til bilens annonce.

  • #4   6. aug 2020 Du sparer ingenting... Den tyske bil må maks. koste mellem 120.000-150.000 kr. ellers bliver den for dyr efter afgiften herhjemme.
    Til den pris skal du stille dig tilfreds med en noget ældre bil før du finder dem i Tyskland til den pris. Det er lidt vigtigt at huske på at den danske listepris faktisk er lavere end i Tyskland hvorfor det ofteste ikke er noget at spare på import af nye biler før de er ml. 3-6 år gamle


  • #5   6. aug 2020 Som jeg forstår det har prisen i Tyskland intet med den afgift som skal betales i DK.

  • #6   6. aug 2020 Præcis men derfor skal priSen af den tyske bil jo stadig også afspejle at afgiften fastsættes på baggrund af de tilsvarende i dk medmindre man selvfølgelig vil betale ekstra for samme bil

  • #7   6. aug 2020 Jeg sparede CA. 35k, om det var tilfældig eller hvad. Det ved jeg ikke. Men jeg fik købt lige præcis den bil jeg ville have, alt fra farve til udstyr

  • #8   7. aug 2020 #3

    Er han selvanmelder eller bruge han bare samme regnemaskine som div andre forhandlere? Autodesktop eller Santander


  • #9   8. aug 2020 TAK for input til mit problem.
    Jeg vil snakke med Søren fra Jels.
    Og se hvad det vil give.


Kommentér på:
Import af bil fra Tyskland

Annonce