{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  købt litecoins bitcoins?
  • #1   3. dec 2013 Min bror har købt for en mindre formue. Jeg har endnu ikke turde.

  • #2   3. dec 2013 Det skulle man have gjordt før det steg. Ved nogle jeg kender købte, og de sidder bare og venter på det krakker igen så de kan købe billigt smiley

  • #3   3. dec 2013 Har du købt, og hvis du har, hvornår købte du så?

  • S H
    S H Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Svar: 23
    #4   3. dec 2013 Jeg har købt BTC til kurs 435€ og LTC til 29€

    Litecoins har endnu ikke givet afkast, men forventer snart at der sker nogle ting og sager.

    Har du selv købt ? smiley


  • #6   3. dec 2013 Jeg lavede 700 kr på 2 dage. Overvejer at prøve igen med et noget større beløb.

  • #7   3. dec 2013 via btc-e eller?

  • #9   3. dec 2013 hvordan helvede kan man tjene penge på en grafikkort fatter minus lige nu

  • #12   3. dec 2013 Er de fleste da ikke gået over til ASIC minere, eller har jeg læst forkert?

  • #14   3. dec 2013 #7 via bitcoin nordic. Vil dog ikke anbefale dem, næste gang bliver det direkte på btce eller mtgox. smiley
    Overvejer at smide 15k i og håbe på det bedste.


  • S H
    S H Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Svar: 23
    #16   3. dec 2013 Jeg kan varmt anbefale Kraken.com, det er klart den bedste børs pt. dog har den ikke den helt store volumen endnu, men den er i vækst. De har en service som klart overstiger de andre store børsers.

    mt.gox er en udemærket side, dog tager det ca 10 dage bare for at verificere sig selv og når du derefter skal lave depostits/withdrawals kan der godt gå flere dage før transaktionerne er gennemført.

    btc-e virker temmelig rodet, men der kan du handle med flere af de forskellige alternativer til bitcoins: Peercoins, Feathercoins, Namecoins osv. Yderligere har den i underholdene trollbox. hehe. Men igen, der kan godt være noget bøvl når du skal lave transaktioner. Hvorimod alt bare kører flydene med Kraken, når du først har verificeret dig


  • #17   3. dec 2013 Lyder fedt, jeg må prøve kraken så. Er træt af at det skal være så bøvlet med transaktioner, tid er penge!


  • S H
    S H Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Svar: 23
    #18   3. dec 2013 Jeg sad selv og oprettede konto på kraken om aftenen samt vedhæftede indformationer om mig selv. Dagen efter var den verificeret.
    Da jeg så overførte penge med SEPA transfer fra netbanken, var beløbet allerede inde på Kraken dagen efter smiley


  • S H
    S H Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Svar: 23
    #19   3. dec 2013 http://www.coindesk.com/btc-e-exchange-banking-issues/

    Jeg ville egentligt bare holde mig fra at fører penge ind i BTC-E smiley


  • #20   3. dec 2013 Jeg havde engang en bitcoin hacker på min pc, han brugte mit grafikkort 100% dag og nat (altså når den var tændt) bare for at tjene penge til ham selv :o(


    Og det skete da jeg lige havde geninstalleret, og gik ind for at hente installationsprogrammer på internettet, så husk anti-virus, og malware removal tools :o)


Kommentér på:
købt litecoins bitcoins?

Annonce