{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.571 visninger | Oprettet:

god begynder-slange?? {{forumTopicSubject}}

Hola Alle

Egern jr har længe snakket om, at han gerne vil have en slange som "kæledyr". Som udgangspunkt er jeg ikke modstander af ideen - men - jeg ved absolut intet om slanger. Ud over de er lange, er uden ben og arme, og at de har en mund i den ene ende.

Jeg har derfor et par spørgsmål, jeg gerne vil have luftet lidt herinde, inden jeg lader en slange indkøbe. Jeg håber I vil tilgive de sikkert dumme og tåbelige spørgsmål.

1. Hvilken slange er en god begynderslange. Her tænker jeg på en slange som ikke bliver alt for gammel og som er venlig og omgængelig.

2. Findes der en god begynderslange, som ikke kræver "levende føde". Vi må nemlig ikke have mus i lejligheden, og Fru Egern vil ikke have dem liggende døde i fryseren. Så - findes der en slange, der fx kan spise kotteletter, karbonader eller andet i den retning??

3. Hvor meget sviner en slange egentlig - skider den non-stop, eller er det en gang i ugen den laver en pølle?? under- og overdrivelse fremmer forståelsen. Og hvor meget lugter den?

Jeg håber på mange gode svar - og - igen - tilgiv de sikkert dumme spørgsmål. Hvis der er nogen der kan anbefale en god bog "slanger for begyndere" eller lignende, ville det være super smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  god begynder-slange??
Kommentér på:
god begynder-slange??

Annonce