{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
928 visninger | Oprettet:

Teoriprøve :-O :-O :-O :-O {{forumTopicSubject}}

Heeej kloge mennesker med kørekort

Jeg skal snart op til teoriprøve men er alt alt for stresset over at hver gang jeg øver mig på prove.dk, får jeg 11-15 fejl!! nogle gang tager jeg bare lidt pause fra det og når jeg er tilbage, er det stadig det samme, er der nogen herinde som har oplevet det samme eller det bare mig ??

Kommentarer på:  Teoriprøve :-O :-O :-O :-O
  • #1   8. nov 2014 slap nu af, lad hver med at tage flere teoriprøver på nettet så skal det sku nok gå..

• #3   8. nov 2014 11-15 fejl!
    Da jeg var 10 og min søster tog kørekort prøvede jeg den der CD de fik. Jeg fik 3-5 fejl ud af 4 gange

• #4   8. nov 2014 @Halvtyskeren, det er utrolig ikke? Jeg forstår ikke at jeg kan få 11-15 fejl hver gang men når jeg tager det samme test om, få jeg 3 fejl

• #5   8. nov 2014 Isaksen, hvad mener du med fornuften?

• #6   8. nov 2014 Mike Nielsen, man skal øve sig før prøven??

• #7   8. nov 2014 godt gået i en alder af ti år.
    til kobebryantfa.. man skal kigge RIGTIGT RIGTIGT godt på billederne , somregl er det der tydeligt vises ikke det det handler om, men de næsten skjulte ting på billedet du skal holde øje med, sæt evt billedet på pause, og kig på det et stykke tid inden du svare. og få lært de fælder der er i billedet. håber for dig du klare den.. mange venlige hilsner hc

• #8   8. nov 2014 Nej du skal ikke, det er satme dumt, du tager bare til teoriprøve når du har haft den teori du skal og så brug din fornuft når du sidder til prøve så skal det nok gå

• #9   8. nov 2014 Jeg øvede mig overhovedet ikke på det teoripjat der... Gik til prøve og bestod med 4 fejl. Mere eller mindre ud fra fornuft, og så en smule jeg havde fulgt med i til teoriundervisning.

Man skal virkelig være en tåger, for ikke at bestå xD

• #10   8. nov 2014 ps.. har hørt der skulle være mange fejl i de prøver man henter på nettet.. mvh hc

• #11   8. nov 2014 Og som HC siger, så er der ALTID en "fælde" gemt i de billeder de viser. Se på det RIGTIG godt, og vær sikker på du ikke har overset noget (Det var det der gjorde jeg havde de fejl jeg havde, jeg skulle bare videre, havde ikke tid til det pjat, syntes jeg )

• #12   8. nov 2014 Jeg ved godt at jeg lyder som en lyseslukker, men kunne det tænkes at du bare ikke kan dine ting? Hvis du har 10-15 fejl HVER gang, så tror jeg ærligt talt du skal bruge tiden på at læse i din teoribog istedet for at tage prøverne.

• #13   8. nov 2014 Tusind tak gutter

• #14   8. nov 2014 LilleDan, Jeg har læst teoribogen to gange

• #15   8. nov 2014 Hvor langt er du i forløbet?

For hvis du lige er startet, så slap af. Men er du derimod 1 lektion fra teoriprøven, så skal du nok forvente nogle ekstra timer ...

Lær af dine fejl. Læs hvorfor du har svaret forkert, og tag aldrig en prøve igen lige efter du har taget den. Så "består" du kun fordi du kan huske hvad du skal svare.

• #16   8. nov 2014 din kørerlærer burde ikke sende dig til prøve inden han mener du er klar

• #17   8. nov 2014 Ja, men har du også forstået den?

• #18   8. nov 2014 tag en snak med din kørelærer og bed ham om at forklare dig hvad de forskellige begreber betyder - tænker på vejens forløb, brug osv. da det ofte er dem folk har svært ved at huske "rigtigt" på.

jeg var til taxa prøve for små 2 år siden og der må man kun have 3 fejl for at bestå og jeg gik ud med 2 fejl - ene og alene fordi der var nogle fælder som man godt kunne hoppe i... og det gjorde jeg så 2 steder
    den ene var du på vej ind i en rundkørsel og så var det ene spørgsmål om man måtte/ville køre venstre om i rundkørslen for at komme ud af 3. vej.... YES jeg sagde JA fordi i mit lille hoved, da jeg sad der til teoriprøven tænkte at man jo "kører-til-venstre-når-man-skal-ud"
    det andet spørgsmål var noget med nogle byskilte og 60 km/t skilte lige efter hinanden hvor de ville have at man skulle fortsætte med 60 km/t de 50 - 75 meter der var mellem skiltene - jeg har altid fået fortalt at man skal køre det der står på skiltet indtil man når det næste skilt - det gælder åbenbart ikke til teoriprøven

• #19   8. nov 2014 har lige taget pappet til mc.. fik mellem 8-9 fejl i de teori prøver der er på nettet.. bestod med 1 fejl.. det skal nu nok gå... de teori prøver de køre ved politiet er meget simpel

• #20   9. nov 2014 Du skal ikke tage gratis teori prøver på nettet. De er bevidst lavet til at give dig så mange fejl at du er bange for at dumpe og derfor køber deres produkter.

Det var ihvertfald det jeg fik forklaret af min køre lærer, så derfor hellere få nogle skiver osv. fra din køre lærer og brug dem, for dem på nettet snyder dig

• #21   17. nov 2014 Hej allesammen. Var oppe kl.08.10 i dag og det kunne næsten ikke gå bedre Fik kun 4 fejl så er utrolig glad og tusind tak alle for de gode råde jeg har fået fra jer og vises snart på vejen

• #22   17. nov 2014 10-15 fejl lyder lidt vildt.. ? Tag hjem læs bogen, og bliv ved og ved og ved med at terpe de prøver, kan godt være nogle har flair for det, men hvis du for så mange fejl tror jeg sku ikke der er tilfældet :)(no hate) Den rigtige prøve er lidt nemmere, men ikke meget i forhold til netprøverne.

• #23   17. nov 2014 "...det kunne næsten ikke gå bedre Fik kun 4 fejl"

Tja, man kan da sige at du ikke har stillet store krav til dig selv. Men tillykke med det da...

Kommentér på:
Teoriprøve :-O :-O :-O :-O