{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.439 visninger | Oprettet:

Opbakning af toiletgulv -Gadstrup {{forumTopicSubject}}

Jeg har et toiletgulv, jeg skal have opbanket, da der skal ligges gulvvarme og isolering ned, inden der støbes nyt gulv.

Er i forvejen 1 uge forsinket og nu har min murer lige oplyst mig, at han opgiver at lave resten, da han ikke har det rigtige værktøj, til at lave det færdigt.
Det skulle gerne have været færdigt i sidste uge, så det haster en del.

Gulvet er et gammelt værksteds gulv, så det er jernbeton(?) med Rooney, altså rimelig stærkt. Det hjørne der er fra den opbankede rille, hen til døren og tilbage mod kanten er væk nu, så det er resten der mangler nu. Kan tage et billede når jeg kommer derud, om 1 times tid.

Er der nogen der mener at kunne magte den opgave snarest? Har 1.500,- at gøre godt med, for at få det banket op.

Jeg frabeder gode råd om værktøj jeg kan købe og leje, da det er oplysninger jeg ikke kan bruge til noget som helst. Søger bare en person, der kan banke det op.

På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opbakning af toiletgulv -Gadstrup
  • #2   1. mar 2015 Jaaa 1500 så må du sgu på med handskerne selv

  • #3   1. mar 2015 hvis du ikke kan svare på min forespørgsel, hvorfor så sidde og spille dum i mit indlæg? Bad jeg om kommentarer om prisen eller andet?
    Nu sagde han sådan set ikke nej, men var igang til den pris, da han fandt ud af hans værktøj ikke var godt nok.. Så istedet for at ødelægge mit indlæg, med ligegyldige kommentarer, så spild en andens tid.


  • #4   1. mar 2015 Det er sku ufatteligt, så fatsvage nogen folk er herinde.. Kaster op over voksne mennesker, der har så travlt med andre. Er i ikke interesseret i opgaven, hvorfor fanden så spilde tid herind. Christ!!!

  • #5   1. mar 2015 Jeg vil sige, ud og lej en betonhammer og så fløjlshandskerne af. Hav en vinkelsliber klar til at skære jernet med, og så bare ud med en trillebør smiley

  • #6   1. mar 2015 Lige præcis hvad jeg tydeligt frabedte mig af kommentarer.. Jeg ved GODT hvordan man banker et gulv op, men har ingen interesse, i at gøre det selv..

  • #7   1. mar 2015 HHmmmmm DU gider ikke selv, gøre det for 1500,- men håber på en eller anden idiot vil gøre det.
    Man får gerne hvad man betaler for.. I dette tilfælde INTET.

    Du bør nok heller spørge, hvad det vil koste at få gjort. Den der kan godt nok være giftig pga armerings stålet.


  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #8   1. mar 2015 måske du skulle gå ind på en side der har med bygge projekter at gøre for hvis der er noget der er dumt må det da være at oprette dette i bil galleri som jo som navnet siger ER OM BILER

  • #9   1. mar 2015 BDOG: Det er jo egentligt meget nemt. Er der ingen der vil gøre det for det beløb, ikke engang en murermester fordi du har jern i gulvet, og du skal have det gjort hurtigst muligt. smiley

    Så bliver du nød til at gøre det selv, ellers bliver det ikke gjort smiley


  • #10   1. mar 2015 Henning.. Hvad har prisen at gøre med, om jeg gider gøre det??? Jeg har ikke formåen til den slags og det erkender jeg. Derfor skal jeg ikke selv lave det. Kan da ikke være så svært at forstå. Kan jeg så heller ikke spise bøf til aften, uden selv at slagte koen? Det var da noget lort at skrive.

    Rene.. Nu er det her en side, med rigtig mange mennesker, med forskellog baggrund. Man må formode der er bare ét individ der fatter hvad jeg spørger om og svarer på dét, fremfor alt muligt andet ligegyldigt,

    Dyhring.. Jeg forstår ikke helt hvad du prøver at sige, med det du skrover. Jeg har fået en murer til at lave det, men den pågældende person havde ikke en kangohammer, til at bryde gulvet op med, som man normalt ville bruge, så har prøvet at skære det ud med en vinkelsliber. Det fungerede, men tog for lang tid, derfor gider han ikke fortsætte. Med en kangohammer, burde det ikke tage lang tid, for en der ved hvad han laver. Så prisen eller jern i gulvet (som der i alle støbte gulve) har intet med sagen at gøre.




  • #11   1. mar 2015 De murere jeg kender ville skynde sig ud og købe en kangohammer så, hvis han mangler grej i firmaet. Du er nok ikke den sidste kunde den kan bruges hos. smiley

    Svært at beholde kunder hvis man er i grejmangel smiley


  • #12   1. mar 2015 Hvor er det henne i verden ???

  • #13   1. mar 2015 Dyhring.. Ja, det havde jeg nok også selv, hvis det var mig smiley

    Henning.. Gadstrup, som skrevet i overskriften smiley


  • #14   1. mar 2015 #12 Se det kunne man læse i overskriften smiley

    Lidt langt væk for mig.
    Men ser ellers ikke så slemt ud. Ca. samme areal tog en formiddag hos min far da han skulle have det lavet!


  • #15   1. mar 2015 #8 1 time siden måske du skulle gå ind på en side der har med bygge projekter at gøre for hvis der er noget der er dumt må det da være at oprette dette i bil galleri som jo som navnet siger ER OM BILER

    rene L det var da den mest dumme kommentar længe. Hvis du ser, så ligger det i OFF TOPIC Hvor alt der IKKE har med biler at gøre hører hjemme.


  • #16   1. mar 2015 Dohh,ja uden blindtarm er øjnene jo næste skridt smiley

  • #17   1. mar 2015 Har 3500,- i alt, til opbankning og støbning af gulv (kun arbejdsløn).. Hvordan det bliver fordelt, er jeg ligeglad med..

  • #19   1. mar 2015 Blot et forslag, men kan du/mureren ikke leje en kangohammer, det koster jo ikke særlig meget?

  • #20   1. mar 2015 Hvor ser du nye gipsvægge? Det er noget der er lavet for længe siden, men jeg har besluttet mig for at lave varme i gulvet, derfor de nye planer. Har intet med mureren at gøre.

    Og sidt jeg læste indlægget igennem, er det jo netop det jeg søger smiley


    Tak for sit forslag, men enten har du ikke læst indlægget, eller også ignorere du det. Mureren har meldt fra og jeg er ikke interesseret i at lave det selv, medmindre det er absolut sidste løsning. Jeg er udmærket klar over diverse værktøj der kan lejes, men det hjælper mig ikke med at lave det.


  • #21   1. mar 2015 BDOG

    Jeg kan godt banke det op men har ikke tid før næste weekend,det er stueplan og affald skal blot køres ud i en bunke et sted ??
    Graver du selv ud til isolering ??


  • #22   1. mar 2015 Det med rødt markerede, er det der er fjernet allerede.

    Jeg er ikke sikker på at jeg kan vente til weekenden, men afviser ikke at jeg kan blive nødt til det, hvis jeg ikke finder andre løsninger smiley
    Udgravningen er ikke noget problem for mig, når først gulvet er banket op.


    profilbillede
  • #23   1. mar 2015 så må du skrive en pb i løbet af ugen hvis du ikke finder en løsning smiley

Kommentér på:
Opbakning af toiletgulv -Gadstrup

Annonce