{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.984 visninger | Oprettet:

Skiltetuning {{forumTopicSubject}}

Er jeg den eneste herinde der er ved at brække mig i stride strømme over folk der skilte tuner?
Folk der montere M logo på deres 320 eller AMG på deres 220CDI, for ikke at glemme alle fjolsevogns GTI og R32 wannabe's...
MAN HAR IKKE EN M-BMW eller AMG bare fordi man har monteret et skide skørt eller andet fuldstændig ligegyldigt når man mangler hjertet og essensen!
Det er en skændsel for performance mærkerne!
-Jeg beklager mit sure opstød, men jeg blev lige nødt til at komme af med det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skiltetuning
  • #1   19. maj 2017 Ude på amager gik jeg forbi en A4 advant med skilte foran hvor der stod RS4...
    Ingen brede skærme, ingen letvægtsfælge, kun afgang i den ene side...
    Det tætteste den har været på, at være en RS4, er hvis den har holdt ved siden af en i et kryds... Det gjorde mig også svært træt i ansigtet...


  • #2   19. maj 2017 Det kan jeg satme godt forstå, det er dissideret tragisk.
    Tror ikke selv at de er klar over, hvor evnesvage og nærige de kommer til at fremstå.


  • #3   19. maj 2017 nej men går ikke så meget op i det. hvis folk har lyst skal de gøre som det vil.
    maler fronthjelmen sort for den skal ligne en carbon, så gør de bare det smiley


  • #4   19. maj 2017 Det ser også ud af helvedes til, vil man have Kulfiber så køber man Kulfiber.
    Istedet for at få det til at ligne noget det ikke er smiley


  • #5   19. maj 2017 Jeg plejer gerne at bruge stylingen fra de større modeller, skørter osv.

    Og den eneste gang jeg har "skilte tunet" var på en front grill hvor der var påtrykt "OPC", og jeg nåede ikke at lave det om inden jeg solgte bilen

    Da jeg selv syntes det er totalt fesent


    profilbillede
  • #6   19. maj 2017 haha ja. det værste er dog dem der bruger carbon look folie smiley

    så spar dog op til en ægte.


  • #7   19. maj 2017 Jeg kan ikke andet end at grine når jeg ser sådan nogen på vejene smiley

  • #8   19. maj 2017 Man ser godt nok mange bimmere med M loger på smiley

  • #9   19. maj 2017 Vi har en lokal bmw 520d med M5 skilte og m5 udstødning og gæller i siden.

    Han kører også som om det er en M5 smiley


  • #10   19. maj 2017 Hahaha, hvor er det dog bare sørgeligt smiley


  • #11   19. maj 2017 Altså jeg indrømmer gerne at jeg har et R line logo i min frontgrill på min Golf 3. Jeg synes bare det sjovt at have, for ved godt at en Golf 3 ikke kan fåes i R line. smiley

  • #12   19. maj 2017 Det svarer lidt til at hive i pikken, når man skal måle den. smiley

  • #13   19. maj 2017 Bender*
    Jeg kunne ikke sige det bedre selv smiley


  • #14   19. maj 2017 firmaerne bag bilerne er også enormt gode til at sælge skiltetuning til folket.. f.eks skoda Fabia folieret som rallymodellen..not pretty at all.

  • #15   19. maj 2017 Nogen gange kan det godt pynte med en lille skilte tunings detalje smiley

    Men M, AMG og GTI chrom er for vidt imho. Et lille TRD logo i grillen eller lign. kan godt se ok ud selvom det ikke er noget jeg sætter på mine biler.


  • #16   19. maj 2017 Lige præcis "M" på BMW mener jeg er originalt monteret, hvis den har en given mængde M-udstyr, men det er ikke noget jeg vil vædde på.

    "S-line" på en AUDI er også en udstyrsvariant, men mange tror det er et udtryk for at det er en S-model med tilhørende motor.


  • #17   19. maj 2017 Hvis man sætter feks. S-Line på, så skal bilen jo også have de ting som en S-Line har smiley

    Så ville det også være OK


  • #18   19. maj 2017 Jeg er generelt bare træt af alle de homo-cleane biler uden kinaskørter, kæft hvor er det kedeligt at være til træf, alle har ens biler, og ingen laver brændere mere..

  • #19   19. maj 2017 Synes det ser så dumt ud, men har overvejet at købte GTI fælgene til min 208 fordi de er fede smiley Men at sætte skilte eller andet på giver ingen mening

    Desuden synes jeg det var fedt at min tantes TTRS ikke havde skilte på og man kun kunne se det var en RS på dens unikke dele og motorlyd smiley


  • #20   19. maj 2017 HEY !

    Du har sat golfgearknop i din Polo.. tsk..


  • #21   19. maj 2017 Det var lige hvad der var hos huggeren xD
    Du kan måske lige sælge mig et GTI og Kleemann skilt også?
    For så bliver den jo langt hurtigere og mere værd når man prøver at snyde mormor med sin GTI KLEEMANN-POLO. smiley


  • #22   19. maj 2017 kinaskørter er ikke totalt pasé efterhånden? det ser jo pisse billigt ud.

  • #23   19. maj 2017 Det kunne ikke bekymre mig mindre.....og det kan slet ikke få mit blodtryk op at folk klisterer deres biler til med emplemer der udgiver bilen for at være noget mere end den er....der er vigtigere ting i livet end at blive muggen over andres tåbeligheder....tryk på pytknappen og move on...

  • #24   19. maj 2017 jeg har hørt at det giver 15 HK at sætte et M skilt på sin bimmer??

  • #25   19. maj 2017 Hvis det blot er S-line eller et M mærke uden efternavn, så er det sgu fint nok hvis det sidder på noget af det udstyr de har på, for det er jo blot udstyrsvarianter... Hvis jeg endda køber en Audi og smider S-line front og kabine i, så fjerner jeg sgu heller ikke skiltet... Men hvis der stod RS4/6 så ville jeg hellere drukne ved, at få stoppet en sok gennemvædet i sved ind i munden, end jeg ville trille rundt med de skilte på...

  • #26   19. maj 2017 Jeg har ikke noget problem med at der er M-Mærke på en BMW såfremt der er elementer brugt fra M-afdelingen. Nu laver BMW også originalt udstyr med M-Mærke på, uden at det er til M-Modellerne. Det er først når der står M3 på en 325i eller M5 på en 530´er at jeg tænker mit..

    Så er den vel også gal når jeg har M-logo i mit rat monteret fra fabrikken og at der står M på gearknoppen ligeledes i min 335i?

    Lad da folk klistermærketune som de vil. I sidste ende bliver de ædt i lyskrydset alligevel i bakgear..:)


  • #27   19. maj 2017 Jonas l hvorfor er det lige at du ikke har noget imod at montere S line udstyr men noget imod RS4 udstyr?

  • #28   19. maj 2017 Tror du misforstør ham R M.. Han har nok ikke noget imod at montere RS6 udstyr, så længe der ikke står RS6 på det..

  • #29   19. maj 2017 giver bare ikke mening at man ikke har noget imod skiltetuning ved den ene ting men har det ved det andet.

  • #30   19. maj 2017 Hvad med alle dem der køre på kopi fælge? smiley

  • #31   19. maj 2017 Haha præcis!

  • #32   19. maj 2017 RM>> S-line er ret simpelt udstyr.

    en A4 tdi med lidt lister på skørterne og ekstra krom rundt vinduer og måske S-line på trykt på sæde og indstigningsliste. Så er det en S-Line og det kan du købe og smide på selv hvis det ikke er købt som ekstra da bilen var ny.

    RS er ikke lige noget du gør en alm A6 om til


  • #33   19. maj 2017 Thomas
    nej ved jeg godt, men skiltetuning er ikke andet end emblemer... smag er desværre et af de største diskussions emner.


  • #34   19. maj 2017 Jo men Jonas skriver netop at hvis han sætter S-line udstyr på en Audi, så fjerner han ikke skiltet, fordi han i princippet har en S-line model nu.
    så er det ikke skiltetuning.


  • #35   19. maj 2017 ja ok det kan der så være noget om.

  • 300
    300 Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 64
    #36   19. maj 2017 I det mindste ødelægger skiltetuning ikke bilens egenskaber... Hvilket ikke er tilfældet med meget andet hjemmetuning. F.eks. brede billigfælge der er langt tungere end originale, Discount dæk, Sænkede biler der ikke er blevet justeret korrekt mht hjulvinkler. larmeudstødninger uden justering af motorstyring. Og jeg kunne blive ved... smiley

  • #37   19. maj 2017 Trådstarter og I andre med højt blodtryk - få jer dog et liv i stedet smiley

  • #38   19. maj 2017 Hellere da et M skilt end en spoiler der ligner et 70'er tørrestativ.

  • #39   19. maj 2017 På lolland kører der en golf 4 1,4 med R32 udstødning der egentligt bare støjer og der kommer kun damp ud af den ene afgang, desuden passer den dårligt i bagkofangeren der sidder skævt på skærmen og kan ikke lade værd med at smile/grine hver gang jeg ser ham tumpen der kører rundt i den smiley

  • Sebastian H
    Sebastian H Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 4 Emner: 7 Svar: 154
    #40   19. maj 2017 Det mest tåbelige er, at dem der faktisk ved hvad M3/RS4 er, også godt ved hvordan sådan nogen ser ud/lyder, alle andre vil ikke skænke det en tanke om hvad det mon betyder. smiley

  • #41   19. maj 2017 bliver der ikke sat m skilt på bmw'er ne med m udstyr fra fabrikken?



  • #42   19. maj 2017 Nej det mener jeg ikke at der gør.. Mener heller ikke at BMW bruger M-logoet som bagklapslogo så meget mere. Det er istedet integreret i f.eks. rat, fælge osv..

  • #43   20. maj 2017 Hellere skilte tune end en gammel grim plastik honda der ligner en low budget udgave af fast n furious

  • #44   20. maj 2017 Ralle
    Smag og behag, smut du bare ud i din udkneppede CDI taxa "AMG".. fattigrøv smiley


  • #45   20. maj 2017 Åh gud så kliche. Ja eller i din 60tusind kroners integra. Snak lige om fattigrøv haha. Gal en tåbe du er. Mr furious wannabee.

  • #46   20. maj 2017 Haha tjek lige markedet inden du snakker i din 60.000kr dieselhakker, fornemmer du føler dig truffet over situationen

  • #47   20. maj 2017 Overhovedet ik. Blev solgt for flere mdr siden til knap 100k. Så who cares. En gammel integra derimod,især med så slidt interiør som din har,koster ik noget mere. Total grim spand som tiden er løbet fra. Men bliv du bare i din 90er tidslomme og lev i troen om folk sys den er fed. smiley

  • #48   20. maj 2017 Haha det godt Frank, har du så fået betalt dit lån af? smiley
    Hele bilen er blevet renoveret (ALT BETALT KONTANT)
    De står ca. 130.000kr, igen tjek markedet.
    Du har ikke egenskaberne til at fornærme noget når du bare sidder der og udtrykker din evnesvaghed og uvidenhed


  • #49   20. maj 2017 Jamen så tjek da feks markedet herinde. Der er en sort integra årg 2000 der fremstår langt flottere end din gamle 98er. Den står til 90k og blir sikker solgt en del under. Så glem nu dine vrang forestillinger.
    Og NEJ hele din bil er ikke renoveret. Feks ses tydeligt at sæderne er slidte. Hold dig nu til sandheder og fakta bette hvalp


  • #50   20. maj 2017 Du helt ristet mand, bilen er blevet renoveret fra start 2017 og hvornår er billederne fra?
    Find en magen til, samme farve og total fejlfri til den pris.
    Gå ud og lån lidt penge til en bil, og sæt dine potensforlænger mærker på.
    Du er til grin og jeg gider ikke spilde min tid på dine ynkeligheder.
    Hej hej


  • #51   20. maj 2017 Av der var en der følte sig truffet smiley smiley

  • 300
    300 Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 64
    #52   20. maj 2017 Specielle Japanerbiler fra 90erne er vel dybest set det eneste der er værd at eje...Alle de andre stangvarebiler kan man jo bare glide hen og hente ved nærmeste autohandler....

  • #53   20. maj 2017 Gaaab. 21år og fast n furious bil. Kan simpelthen ik tage dig seriøs sønnike. Men lev du i drømmen om den er 130k værd. smiley

  • #54   20. maj 2017 LaRtInG

    Det er heldigvis ikke en 520d... Men stadig forkert...

    http://www.bilgalleri.dk/bmw-545-4_4-e60-lci/id-2179763


  • #55   20. maj 2017 PS. Så gør det ikke noget, hvis tonen i fora bliver holdt i en pæn tone...

  • #56   20. maj 2017 Min gode ven er BMW nørd. Han fik pillet et gut fra striben ned big time for nogle år siden.
    En ung gut stod med sin E39 med M-skilte og blærer sig med det var en ægte M. Da min kami gik i gang kunne han påpege fejl efter fejl. Der var INTET M over den. M-tech skørte. Sport-Comfort læder kabine. M52B20 motor. Ingen klima anlæg. Fartpilot, elsæder ikke engang M mærkerne var ægte men Ebay kopier


  • 300
    300 Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 64
    #57   21. maj 2017 Ja hvis man kan score energi på at rende rundt og påpege fejl og mangler ved andre og deres ejendele, så slipper man selvfølgelig i en vis grad for at skulle forholde sig til egne fejl og mangler.

  • #58   21. maj 2017 #57 nå drengen stod og fortalte til alle og enhver at det var en ægte M5 så det sku iorden at pille dem fra hinanden og præcisere hvor meget deres bil IKKE er det de gør den til.
    Selv da min kami sagen at den kun havde en række seks motor så skulle knægten undskylde sig med at det var en special idioti om med en 4.3l række 6'er som de kun brugte i 2måneder. Nå man er så blank og ikke bare kan stå ved at man har kørt en 520i og givet den en Sport-Comfort læder kabine og M-tech geil så det ok at blive pillet ned. Ellers ender den dreng med at blive direktør for SKAT da han er go til at lyve og go til at slippe væk med det...


  • 300
    300 Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 64
    #59   21. maj 2017 Jo jo.... Selvfølgelig må man da bringe sig selv i centrum. når andre er i gang med at "stjæle" rummet.... Hvis man føler det er vigtigt og nødvendigt bør man da gøre netop det..... I dit nævnte tilfælde er det endda en relativ fredelig måde at spille "dominansspillet"... Og din "kami" vandt jo. ... At mænd puster sig op "peacocking" eller pynter sig med lånte fjer er vel ikke nogen nyhed.

  • #60   21. maj 2017 Min kami. Overhørte ham bare snakke højlydt om hvor mange biler hans M5 kunne køre fra og nå man så gå han på klingen så var det tydeligt han både var utrolig uvidende om hvad bil det var og samtidig påståelig nok til at holde på det var en M5.

    Har også set folk snakke om de stumper de har på deres biler og halvdelen er ønske tænkning og den anden del er kopi stumper.
    Disse løgne skal høre op. Så kan vi måske også komme i bund med de klaphatte der sælger deres biler med teksten "alt i udstyr", "en ægte perle", "nok Danmarks flotteste" osv osv osv.

    Den sidste jeg så var en rigtig reel gut der havde R32 skørter og kabine på hans G4 med 1.8 20V der stod folk og snakkede om det var en flot R32'er hvor han bare måtte sige. "beklager. Det bare end grillet 1.8'er. Men tak for at i kan lide mit arbejde"


  • #61   22. maj 2017 Næ, det er sjovt, så er det endnu federe at køre fra dem smiley

    men hvor latterligt folk de klistertuner deres bil, så afslører bremserne bilen...


  • #62   22. maj 2017 Eller den typiske ricer Honda med thansen "Type R" gejl på....

  • #63   22. maj 2017 62#
    Og hvad er der så i vejen med skørter fra en større model?
    Må man så heller ikke have emblemer grill eller sort baggrund i lygterne fordi en type r har det standard? smiley

    At folk sætter type r klistermærker eller Doch VTEC på siden synes jeg dog er plat..


  • #64   22. maj 2017 Man skal gøre med sin bil præcis hvad man SELV føler for. Og så skide på andres mening herfra og til evigheden.

  • #65   22. maj 2017 #63, hallo jeg siger thansen Type R dele, tror sgu også næppe du finder genuine Type R dele i en lavere trim, for hvad er opgradering? Har intet imod læber og skørter fra højere modeller, men der skal satme ikke skiltes med det hvis hjertet heller ikke følger med.

    PS: Det hedder DOHC, ligesom det ikke V-Tech men VTEC.


  • #66   22. maj 2017 Igen. Bestemmer ejeren selv. Der skal folk da bare fuldstændig passe egen "kød gryde" så kan de tænke hvad de vil. Bare de lukker røven imens

  • #67   22. maj 2017 Aah havde slet ikke overvejet alt det "type r" skrammel man kan købe der...!
    Det var alligevel vildt! smiley


  • #68   22. maj 2017 Det er helt korrekt, du hører heller ikke mig gå over til ejeren og fortælle ham hvor fucking klamt et rumskib han kører i, men det lidt ligesom de hus-ejere der vælger at have en hær af have-nisser ude i haven og male deres hus skrigende lyserødt, de synes sikkert det pisse fedt, men de andre kører forbi og griner smiley

  • #69   22. maj 2017 Jacob K, ja det er forfærdeligt så meget der er haha smiley

  • #70   22. maj 2017 Folk må gøre præcis hvad de vil. Det er jo altid let at gennemskue, hvad de egentlig gerne ville have haft og som lillemor ikke lod dem købe, eller måske andre årsager.
    MEN der er forskel på, om en f. eks. BMW 320i har et M-skilt eller faktisk et M3 skilt. Et M-skilt alene betyder jo ikke en 3.2L maskiner under hjelmen, men blot måske M Optik eller lignende. Det samme gælder med Audi S3/4/5 vs. S-line.


  • #71   22. maj 2017 #Nobody

    Bare lige til info, så koster de 18 stk Type R der er på mobile gennemsnitligt 75000kr, hvilket jo så er uden danske reg. afgift. Nu er det ikke fordi jeg er "Type-R" mand som sådan, men synes bare lige det ville gavne dit syn på, hvad de generelt er til salg for.

    /Allan


  • #72   22. maj 2017 Jamen så er det da ufatteligt den sorte årg 2000 herinde til 90k ikke er revet væk...i guder.
    Og mit syn ligger milevidt fra bilgalleris fantast verden. Så bare spar mig.


  • #73   22. maj 2017 The hate is strong with this one. ^

  • #74   22. maj 2017 Nobody...

    Der er meget bedre forretning i af sælge de gamle Honda'er til Tyskland og få afgiften tilbage fra skat..

    De fleste Integra, Civic CRX, Prelude osv koster næsten det samme i Tyskland uden afgift som de koster herhjemme med afgift, underligt men sandt...


  • #75   22. maj 2017 #Nobody
    Det lyder jo umiddelbart til, at din "statistik" er baseret på den ene Integra? Nu har du jo så 18 stk. mere at tilføje, så nu er Tysklands måske største bilbase også med. Selvfølgelig bliver sådan en lidt speciel bil da ikke revet væk i lille Danmark, så mange potentielle købere er der jo ikke.
    Dit syn på ting er tydeligvis en smule negativ, hvilket dine forumemner og status beskeder helt perfekt vidner om. At du vurderer at en gammel Honda ikke er en skid værd, er vel umiddelbart fordi at du ikke ved, at den er forholdsvis sjælden og heller ikke værdsætter den slags. Det er jo en af den slags biler man bliver glad af at køre i (bogstaveligt talt). Men jeg har på fornemmelsen, at du er fuldstændig ligeglad...


  • #78   23. maj 2017 Det er jo ofte sådan at dem der skriger op om fantasipriser er dem der gerne vil have et emne så forfærdelig meget, men simpelthen ikke har råd og så håber ved at få folk til at tro at det ikke er en skid være, kan narre sælger til at hoppe på den...

Kommentér på:
Skiltetuning

Annonce