{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Ubådssagen
  • #1   12. mar Forvaring

• #2   12. mar 16+
    Evt forvaring, der jo så er ubestemt tid, indtil et udvalg mener han er rede til at blive lukket ud på prøve, og håber da aldrig det sker.

• #3   12. mar Tror på frifindelse af den nydelige mand

• #8   12. mar Chick Hicks.
    Jeg tror ikke på en frifindelse for overlagt drab.
    Der er intet der taler til fordel for P.M i den her sag.
    Det han at så videoer af drab på kvinder lige før turen er sygt.

• #10   12. mar Det kan aldrig bevises at han slog hende ihjel for ingen var derude til at se det.
    Tænk nu hvis det han siger rent faktisk passer.
    At han har ændret forklaring et par gange kan jo nemt skyldes stress fordi hvad går det ikke lige igennem hovedet på en når der er en død person i en ubåd og man er den eneste i nærheden.
    Det der måske ikke lige stemmer helt overens er nok at han valgte at save hende midt over ligesom i et gammel cirkus nummer

Og det er nok heller ikke heldigt at han lavede de google søgninger før han tog afsted med hende

• #11   12. mar #10
    Der behøver ikke altid være 110 % håndfaste beviser for, at man kan blive dømt.

Nu er det ikke samtlige detaljer, jeg har læst om sagen, men der er vel ingen, der kræver ham i forvaring? Anklageren går efter livstid - det er i hvert fald det sidste, jeg har hørt. Og det er vel dybest set også mere passende for en mand af den karakter? (antaget at han har gjort det og alt det her...)

For mig at se er livstid for så vidt også "godt nok", hvis han kendes skyldig. Så er han da også væk fra gaderne på ubestemt tid.

• #12   12. mar Hold nu kæft mand. han har skadet hendes kønsdele osv, det kan ikke bortforklares!
    Han er i samme syge tilstand som Peter Lundin/Bjarne Skouenborg.

• #13   12. mar Tror det er en sammensværgelse det var russiske agenter der afmonterede Kim.
    Det er kendt i efterretnings regi at hun var hyret som stripper til et påske arrangement for pensionerede p vagter

• #14   12. mar #12
    Meget tyder på, at du til dels har ret. Peter Lundin blev dog heller ikke idømt forvaring.

• #15   12. mar Jeg er bestemt ikke sart, men jeg mener ikke at det er på sin plads at gøre grin med en som er død sådan en voldsom og brutal død, slet ikke, du burde skamme dig!
    Tænk hvis det havde været din kæreste eller søster.

• #16   12. mar Det man kalder livs tid Danmark er det ikke kun 12 til 16 år ? . syns ikke det er meget at få. vis han har gjort alt det som han bliver beskyldt for .

• #17   12. mar Peter Lundin
    Amagermanden og Peter Madsen er i samme klasse af ondskab og sindsyge.

• #18   12. mar #16
    Nej, livstid er livstid. Der er ingen øvre grænse for, hvor længe man kan sidde inde. Man kan dog have mulighed for benådning og prøveløsladelse efter en længere årrække, men det er bestemt ikke givet, at det sker.

• #19   12. mar Amagermanden er i særklasse den værste, men ellers flinke fyr som trænede børn til fodbold, sikke en rollemodel.

• #20   12. mar Amagermanden fik også livstid og ikke forvaring, gjorde han ikke?

• #21   12. mar Husker det ikke, men det burde være forvaring, han kommer ikke ud som et bedre menneske.

• #22   12. mar jeg mener os Amagermanden er den værste der er set i DK historien i nyere tid.
    Men hvis Peter Lundin havde haft flere år i frihed.Kunne han have havnet samme sted som Amagermanden.
    Det var fordi Amagermanden ikke blev taget i ugerninger omkring 25 år.

• #23   12. mar Korrekt!
    Peter Lundin har måske mere på samvittigheden end han er dømt for.
    Og han er jo ellers ikke farlig, det er kun familie han slår ihjel, sin mor, kone og børn.
    IKF..............

• #24   12. mar #21
    Hvis han ikke bliver et "bedre menneske", kommer han heller ikke ud når han er idømt livstid. Så på den front er der ikke stor forskel på forvaring og livstid.

• #25   12. mar Fælles for de 3 psykopater er at de alle har en sygelig tendens til at dræbe kvinder.
    Selvom de ikke har problemer med at tiltrække kvinder.
    Er ikke i tvivl om at Peter Madsen nok skal få breve fra kvinder der vil besøge ham.

• #26   12. mar Det gør alle psykopater. der er altid kvinder med hang til den slags mennesker!

• #27   12. mar forstår heller ikk hvordan man kan synke så dybt

• #28   12. mar blev hun ikke voldtaget med en kniv ?

• Clegg !
    Clegg ! Tilmeldt:
    feb 2009

Biler: 1 Emner: 53 Svar: 943
    #29   12. mar Et drab + Ikke-sindssyg = 16 år (måske livstid pga omstændighederne)

• #30   12. mar #28.

Madsen stak hende div. steder i kroppen meget planlagte steder før at lukke luft og gasarter ud af torsoen.

så kroppen nemmere ville blive på havets bund.

manden er sindssyg. færdig slut. han sku flækkes på midten med en sløv økse. startende i mellemkødet.

• #31   13. mar Aries hva snakker du om han har stukket i skridte med en kniv XX antal gange imens hun er i live!!! DOH!!!

• #32   13. mar #10
    Så hvis du kommer hjem og din hund har skidt på gulvet så er der ingen beviser for at det var den, der var jo ikke andre hjemme.

• #33   13. mar nakkeskud

• #34   13. mar #32
    DNA prøver kan afslører synderen. Det kan da sagtens være en tyv med diarré som har været på spil

Bare fordi det virker mest sandsynligt fordi personen eller vedkomnet som er tættest på betyder ikke at det er ham / hende der er skyldig.

Jeg forsvarer ikke nogen her, men prøver bare at sige at man ikke bare skal dømme andre med det "få" oplysninger vi er i besiddelse af.
    Men i Peters tilfælde så peger der lidt den forkerte vej.

Hvor mange gange er en person ikke blevet dømt af den civile domstol uden at de var skyldige?

• #35   13. mar #34

så ikke slået hende ihjel men pateret hende og prøvet at gemme ligdele... nej han har absolut ikke slået hende ihjel..

jeg tror min søn på 2 år ville kunne forstå sammenhængen..

• #36   13. mar Jeg udelukker intet, men jeg har derimod heller ikke set mig fast på at han har slået hende ihjel.

"Og det er nok heller ikke heldigt at han lavede de google søgninger før han tog afsted med hende"
    "Men i Peters tilfælde så peger der lidt den forkerte vej."

Han ligger ikke specielt godt i sin sag.

Det er ikke mit job at dømme ham. Det er der sgu et retssystem til

• #37   13. mar Det okay at dømme sådan et svin som privat person.

• #38   13. mar Der er ingen af hans forklaringer der stemmer.
    Politiet har ikke fundet spor efter kulilte forgiftning.
    Vil tro hun er død efter de mange kniv stik han har påført Kim wall.
    PM troede nok han kunne slette spor ved at synke ubåden og smide ligedele i vandet.

• #39   19. mar Strengeste straf i Danmark er Livsvarigt fængsel, der er en tidsubestemt fængselsstraf, der kan vare op til hele den livstidsdømtes resterende liv. Håber PM for denne dom.
    En forvaringsdom er tidsubestemt, men må ikke vare længere end højst nødvendigt. Det er domstolene, der afgør hvornår en dømt kan blive løsladt. Fem år efter idømmelsen af en forvaringsdom tager retten sagen op til fornyet vurdering. Løslades den dømte ikke efter fem år, vil retten fremover vurdere sagen mindst hvert andet år.

Forvaring er en straftype, som bruges over for personer, der vurderes at være særligt farlige, fordi de har begået grov personfarlig kriminalitet såsom drab, røveri eller alvorlige sædelighedsforbrydelser. For at idømme en forvaringsdom skal der foreligge en mentalundersøgelse af den kriminelle, ligesom en forvaringsdom skal være absolut nødvendig for at sikre andre menneskers sikkerhed, frihed eller helbred. Der skal således være en vægtig risiko for, at den kriminelle gentager de personfarlige forbrydelser, vedkommende tidligere er blevet dømt for. En forvaringsdom er tidsubestemt.
    Kilde: wikipedia

• #40   19. mar Var det med kniv eller sav han fik hovedet og røv afmonteret fra kroppen?

Kommentér på:
Ubådssagen