{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
501 visninger | Oprettet:

2 min spørgeskema om kaskoforsikring {{forumTopicSubject}}

Hej alle! Jeg skriver bachelorprojekt om at finde frem til en optimal kaskoforsikringspolitik for danske bilejere, og derfor kunne jeg godt bruge hjælp fra netop jer til at besvare nogle korte anonyme spørgsmål - det tager maks 2 min!

Link til undersøgelse: https://www.onlineundersoegelse.dk/s/1bd8fd6

Mange tak for hjælpen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 min spørgeskema om kaskoforsikring
  • #1   23. apr 2018 Nej tak her fra.

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #2   23. apr 2018 Du får nok bedre resultat ved at oprette en falsk facebook profil, og melde dig ind i grupper og spørge der, for herinde er folk relativ trætte af idioter som tror at siden er lavet til at studerende kan komme og smide deres spørgeskemaer, og så fordufte med det samme

  • #3   23. apr 2018 Vi bidrager med forkerte fakta og sætter en ære i at dine svar er ubrugeligt.
    Har været der


  • #4   23. apr 2018 Gider ikke de/jeres skide spørgeskemaer....!

  • #5   23. apr 2018 Bruges disse skemaer seriøst til en Bachelor projekt?



  • #7   23. apr 2018 Der er godt nok mange der jagter en bachelor de skulle stoppe deres uddannelse i tide vis bilgalleri er deres førstevalg når de skal søge viden

  • #8   23. apr 2018 Besvaret med glæde, ha en dejlig aften alle smiley

  • #9   24. apr 2018 Ku være fedt hvis man kunne markere på flere ting end en på nogle spørgsmål. Jeg har derfor lukket siden ned

  • #10   24. apr 2018 "Bruges disse skemaer seriøst til en Bachelor projekt? "
    -Ud af mange skemaer der er smidt op herinde, er denne dog trods alt meget bedre udformet og formuleret. Men man skal ikke gøre for meget ud af ordet "Bachelor" mere. Jeg har en selv, men jeg hader det ord. Det lyder alt for fint. Det er ligesom med "Markedsføringsøkonom" - ordet økonom lyder som en fisse fornem type. Og efter at have taget den uddannelse kan jeg sige at de to ord slet ikke hører sammen. Vi havde INTET om økonomi og markedsføring i sammenhæng.

    "Ku være fedt hvis man kunne markere på flere ting end en på nogle spørgsmål. Jeg har derfor lukket siden ned"
    -Helt enig!


  • #11   24. apr 2018 Enig i der bør være mulighed for at vælge flere svar. Hvis man ikke har kasko, kan man ikke gennemføre, for jeg skal besvare, hvorfor jeg valgte kaskoforsikring.

  • #12   24. apr 2018 #10
    Du har trods alt haft om markedsføring og økonomi hver for sig. Min kone har taget den, og det er ikke fordi jeg skal til at rose uddannelsen til skyerne, men der er på uddannelsen trods alt rimelig sammenhæng mellem, hvad den hedder, og hvad man lærer smiley


  • #13   24. apr 2018 Sjovt som man skal havde kasko for at gå videre. Jeg har ikke kasko på min bil da prisen var for høj i forhold til hvad den er værd. Men har kasko på min MC da forskellen var 500kr årligt...

    Er også lidt træt af alle de spørgeskemaer. Priimært fordi de ofte er dårligt beskrevet og der aldrig kommer end slut report man kan læse og se statestikkerne.


  • #14   24. apr 2018 Besvaret smiley

  • #15   24. apr 2018 så hvis man ikke har kasko.. kan man ikke besvare 85% af spørgsmålende..

    Sikke en AMATØR


  • #16   24. apr 2018 Lasse B

    Da det er et spørgeskema om KASKOFORSIKRING og du vælger at gå ind og svare på det selvom du er velvidende om at du ingen kasko har, så ville jeg da sige at amatøren ligger et andet sted.

    Og da han er under uddannelse, kan han jo nok heller ikke betegne sig selv som professionel vel?
    Det kaldes at lære, du skulle prøve det med manerer en gang


  • #17   24. apr 2018 Spørgsmålene bærer meget præg af stor uvidenhed og både det at være bilejer og forsikringer generelt.
    Mange gange minder de her spørge Jørgen ting mere som noget fra samfundsfag i 9. klasse. Den her dog måske på første k aftal af HG niveau.


  • #18   24. apr 2018 "Du har trods alt haft om markedsføring og økonomi hver for sig. Min kone har taget den, og det er ikke fordi jeg skal til at rose uddannelsen til skyerne, men der er på uddannelsen trods alt rimelig sammenhæng mellem, hvad den hedder, og hvad man lærer"

    Problemet ved uddannelsen da jeg tog den var at der vat tæt på intet om markedsføring. Der var masser af ledelse, personale analyse og chain styring - hvor meget var spændende, men også meget logisk for en person som mig.

    Men jeg indrømmer også at jeg var ved at kaste en smule op til sidst på MØ´en da jeg fik et 4-tal for afsluttende opgave. Opgaven og kildekritik samt egen diskussioner rost til tops, men fordi jeg mente at der var en stor fremtid for social medie marketing og at man Kr/øre mæssigt som mindre eller mellemstor virksomhed kunne nå længere på B2B markedet ved korrekt online marketing så røg den fra 10 til 4. Censor på ca. 60 år og lærer på omkring de 55 år mente i 2011 at online marketing snart var et overstået kapitel fordi det var en døgnflue. Man var sikker på at radio og TV samt lokale annoncer i aviser var vejen frem de næste 20 år mindst.


Kommentér på:
2 min spørgeskema om kaskoforsikring

Annonce