{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.210 visninger | Oprettet:

Iphone 7 eller 8 - Hvad skal jeg vælge? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have ny telefon og jeg kunne godt bruge lidt erfaringer fra andre.
Valget står imellem Iphone 7 128gb og Iphone 8 64gb.
Jeg har pt en 6'er 64gb som jeg har været fint tilfreds med de sidste 3 år og de 64gb passer fint til mig.

Når jeg kigger på diverse test og anmeldelser på nettet, lyder 7'eren som det mest fornuftige køb (mest for pengene). Men hvad siger Jeres erfaringer? Er der noget ved 8'eren som taler for at jeg skal vælge den?

Og lige for en god ordens skyld: Valget falder på en Iphone. Hvis du er til Android, så er det helt iorden. Det er bare ikke lige mig, så du behøver ikke skrive at det er dét jeg skal købe... Tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Iphone 7 eller 8 - Hvad skal jeg vælge?
  • #1   20. jun 2018 hvis ikke du har behov for 128gb så er det vel egenlig dumt at købe en 7'er når du kan få en 8'er til stort set samme pris ?

    så jeg havde klart valg en 8'er smiley


  • #3   20. jun 2018 iPhone 8 har lynlader og trådløs oplader funktion (selve laderne er ekstraudstyr), lynladeren ville jeg synes ville være rart men trådløsdelen ved jeg ikke hvor meget jeg ville bruge, dog er en del biler i dag udstyret med trådløs oplader og så er det jo et stort plus smiley
    Performancen i 7 er så god at jeg ikke tror der er en mærkbar forskel i dagligdagen ifht. 8'eren selvom den scorer dobbelt så høje benchmark test... Disse giver jeg dog ikke meget for i det jeg ikke har nogle apps der kræver så meget at udfører smiley
    Jeg ville nok tage 8'eren da pris forskellen ikke er så stor og 64gb burde være rigeligt for størstedelen smiley


  • #4   20. jun 2018 Kan man ikke få en 7'er med 64 GB? Hvis formålet er at spare penge, og 64 GB er rigeligt, så burde det jo være det oplagte valg.

    Jeg ville selv gå efter den nyeste, hvis det var mig. Men jeg vil også nødigt have en ældre model, når jeg endelig beslutter mig for at købe en ny.

    Jeg er Android-mand og p.t. indehaver af Samsungs flagskib, men måske min holdning alligevel kan bruges smiley


  • #7   20. jun 2018 Så vidt jeg kan se, er der kun en enkelt, der ikke lige har forstået, at det handler om iPhone. Men måske de øvrige indlæg er slettet igen.

    Under alle omstændigheder; rolig nu smiley


  • Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 731
    #10   20. jun 2018 Hold øje med produktions året på den du vælger.
    Det jo træls at få en der har lagt i 2-3 år.
    Her tænker jeg levetid på batteriet, for aner ikke hvor nemme de er at skifte på iPhones (har kun 6er som firma telefon)


  • #11   20. jun 2018 Er 6-7-8 ikke det samme smiley

    Har 6 som arbejdet stiller til rådighed og konen en 7 privat og 8 som arbejdstelefon
    Der er intet i dagligdagen hjemme hos os der har fortalt den ene telefon mere frem for den anden.

    Trådløs opladning lyder sejt.

    Men når jeg lader min telefon er det ofte i bilen med kablet fra armlænet, eller på arbejdet med kablet i skuffen. Nogen gange i stuen og andre gange på ladestationen i køkkenet.

    I hverdagsbrug ser jeg det slet ikke som et plus. men kun en waoooo effekt i starten.


  • #12   20. jun 2018 Det er et kæmpe plus, når man - som mig - har trådløs opladning i bilen smiley

  • #13   20. jun 2018 Helt klart 8´eren , også selv om det er 64 GB. Har haft både 7+ , 8+ og nu X.

    Hurtigladning er rigtig lækkert. Er kun på i8 og X . Samt kamera og processor har fået et løft.


  • #15   20. jun 2018 Tak for jeres input. Det endte dog med at blive en 7'er... Den gamle 6'er sang mere på sidste vers end jeg først havde regnet med. Den døde helt i formiddags. Og afhængig af skidtet som man jo er, måtte jeg ud og panikkøbe og 7'eren var det eneste der var muligt, medmindre jeg ville vente et par dage.

    Anyways... Angående ladning: Hvordan har I det med uoriginale ladekabler?
    Når nu jeg så ikke kan få trådløs opladning og det originale ladekabel kun er 1m langt, kan jeg så roligt bruge det uoriginale 2m kabel jeg har fra Sandberg? Jeg synes at have hørt nogle røverhistorier om at uoriginale kabler kan have indflydelse på batteriets levetid. Eller er det bare en skrøne?


  • #16   20. jun 2018 Bruger aldrig originale kabler, men køber dem der godkendte og det er dit Sandberg smiley

  • #17   21. jun 2018 huawei p20 pro smiley

  • #18   21. jun 2018 Du kan godt få 2m originalkabel

  • #20   21. jun 2018 Har et par stykker fra Anker. Det er god kvalitet

  • #23   24. jun 2018 Frosset? Hvad mener du smiley

  • #26   24. jun 2018 Kan ikke se det fra app, der står bare offline i 1d smiley Men han er vel kommet i karantæne af en art? smiley

Kommentér på:
Iphone 7 eller 8 - Hvad skal jeg vælge?

Annonce