{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

hvor er fællesskabet?? {{forumTopicSubject}}

Modtog denne besked igår.. Står der virkelig så slemt til i bil verdenen herhjemme?? Hvis ikke man anerkender en anden mands vil hvorfor så ikke bare tie stille?? ?? Jeg gider ikk svarer sådan en knægt, havde han skrevet noget konstruktivt havde det været en anden sag.. ?? Har vi allesammen ikke mere eller mindre startet med en standard bil?? Og nu er min heller ikke helt standard, men med originalt opel opc line styling.

Ha en fantastisk dag derude og nyd jeres biler ligemeget hvilket mærke eller hvordan den ser ud.. Bare du er glad for den????

Kommentarer på:  hvor er fællesskabet??
  • #1   6. okt Der intet galt i at lægge billeder op af sin bil, men synes heller ikke det fedt når folk ligger billeder op af en "standard" med mindre det er en superbil eller veteran.

Og så skal det siges, nu ved vi jo ikke hvor meget du spammer i forummet, men jeg synes det neder når folk også lægger billeder op af deres bil HELE tiden, uden de har lavet en ny ændring siden sidste billede.

• #2   6. okt ?
    Der en del der poster billede deres biler og de tror selv de køre Rat style hvis de har bobelrust på forskræmen en masse (5-8) klistermærker i baggrunden og tagbøjler fra Thule.
    Nogle mener de har den ondste streetracer hvis de har monteret en billig gevind undervogn og Chippet motoren.
    Fint du er stolt og glad for din bil men hvis du er typen der hver dag poster billeder af din standart bil så forstå jeg godt den besked.

Fællesskabet? Ja du i Danmark der eksistere ikke fællesskab. Der eksistere kun dig og så de andre. Selv ikke i Amerikaner bils kulturen er der noget fællesskab. Det er dog den kultur der er lettest af finde en eller anden form for det.

• #3   6. okt Jeg spammer absolut ikke nogen gruppe.. Har lagt en video op som en prof har lavet af bilen og så et par billeder.. Alt sammen inden for de sidste par måneder..?? Har lavet et par opslag med planer jeg har for den osv.. Det er det... Syns sku det er sørgeligt at det er som det er..

• #5   6. okt Svarer ham heller ikke.. Gider ikke bruge tid på arrogante vw knægte ????

• #6   6. okt vis man er glad for sin bil og de ting man har gjort ved den. også selv om det ikke er så synlig.så det da op til en selv om man lægger ting op af den.og Jeg har da selv ret standard biler. og når jeg har lyst lægger jeg billeder op af dem. eller hvad nu jeg har gang i med dem. og vis nogen tager det ilde op. er det deres problem ikke mit. så ja den besked du har fået er ikke i orden.Det da bedre vis den person går mere op i sin bil end hvad folk gør ved deres biler. vis ikke han kan tåle det. og vis der ikke var nogen der lå sådan nogen ting op. så ville bg da gå mere i stå end den er nu.

• #7   6. okt det er fint med at man har en passion for en ting men der er virkelig heller ingen grund til at bruge en gruppe til alle sine statusopdateringer hvad bilen angår folk de bliver trætte af det i længden hvis det altid er samme person som poster 2 nye billeder hver dag fordi de lige har fjernet en fuglelort på taget eller noget helt tredje, nu ved jeg ikke om du er den type der poster billeder hver uge men er du ikke det så bed ham rende og hoppe

• #8   6. okt #5

Svarer ham heller ikke.. Gider ikke bruge tid på arrogante vw knægte ????

Hehe, er det ikke lidt det du gør når opretter dette emne?

Anyways... Hvis det var et problem, havde du vel hørt det fra andre end kun ham?

• #9   6. okt Jeg er sku nok lidt gammeldags på det område men jeg ser det ikke som et forum emne at man har fået nyt lir på bilen.
    For mig er forums til at spørge om hjælp til problemer
    Se forums som leksikoner istedet for jeres private Facebook opslagstavle.

• #10   6. okt #9 nu er det heller ikke et forum emne herinde men en der var utilfreds med at jeg har lavet 3/4 opslag de sidste par måneder i en gruppe på Facebook????

• #11   6. okt Du har da oprettet et emne... Hvorfor skriver du så at det har du ikke, det er jo netop et emne vi har læst og skrevet på.

Og nej jeg ser ikke det han skriver som grimt eller andet, han giver dig jo bare et godt råd.
    Man kan jo ikke se at han har kritiseret dig eller din bil.
    Men måske du læser det sådan.

??

• DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 48 Følgere: 64 Biler: 2 Emner: 43 Svar: 5.682
    #12   6. okt Udfra billedet af en Polo, taget med et halvt nedgravet kamera, så er hans bil da heller ikke ligefrem stylet helt vildt. Man kan jo ikke rigtig se noget af bilen, pga måden billedet er taget på. Udover det, så kan enhver idiot da montere en gevind eller luftundervogn og købe nogle dyre fælge. Gad vide hvad hans ide med den besked egentlig var? At få dig til at lade være med at poste mere? Den slags er dumt. Jeg ville ikke lade mig gå på af ham.

Mht fælleskabet, så er der ikke noget fælleskab med ham, han kører vw og du kører opel, der har altid været noget bøvl der. Det er måske derfor han skriver til dig?

• #13   6. okt Han er vel bare misundelig over at han ikke køre i andet end en polo

• #14   6. okt Støtter ham der Polo fyren 100%. Synes ikke, at han er arrogant, men han siger bare tingene ligeud, uden at pakke dem ind i vat for alle dagens curlingbørn. Han siger bare sin mening og jeg kan sagtens følge ham.

Bare min mening...

• #15   6. okt Men det han skriver er jo forkert :)?

1 bilen er ikke rimlig standard.
    2 folk bliver ikke sure og Lasse bliver ikke upopulær ved at lægge sin bil op

• #16   6. okt #15
    Nå, for satn... Hvad er der ikke standard, udover fælge og fjedre?

• #17   6. okt 2 hurtige ting.

Sideskørterne og vingen bag i

• #18   6. okt #17

Det er Opels standardmontering på OPC modeller...? Jeg tro sgu, at vi har et meget forskelligt syn på, hvad en "ikke-standard" bil betyder

• #19   6. okt Det er jo stadig ikke standard ? En standard Opel Corsa har ikke de ting.

Så hvis en går OEM hele vejen igennem så er det en standard bil ?

• #20   6. okt Min er jo ikke en gang en opc.. Den har opc line styling.. Det har intet med opc at gøre;)

• #21   6. okt #19

Så en Audi A4 S-Line er en ikke standard bil, bare fordi den har fået styling fra en dyrere model?

#20 Ja, det siger jo sig selv, når du skriver OPC line...? Skulle det gøre det til en mere spændende bil? En OPC wannabe med kastreret motor?

• #22   6. okt #19

Et Wunderbaum i bakspejlet kan rent teoretisk gøre en bil til ikke standard... En VR6 forkofanger på en Golf III 1.6 kan muligvis gøre dig mere end standard våd i trussen...
    Men i min optik skal der MEGET mere til, før en bil bliver interessant som en ikke standard bil. Seriøst, hvor fedt er det at skue en økogris med fælge fra Thansen og OEM sideskørter fra en dyrere model, som ejeren ikke lige havde råd til? Ok, måske fedt i starten... Men hvis der bliver lagt 100+ billeder ud af sådan en, så mangler man vel situationsfornemmelse.

Bare min mening...

• DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 48 Følgere: 64 Biler: 2 Emner: 43 Svar: 5.682
    #23   6. okt Øh. Corsaen kunne købes sådan fra fabrikken. Ligesom man kunne købe en audi a4 s-line med en kastreret motor.

Og hvad kan poloen på billedet?

• #24   6. okt Det er vel bare en kommentar fra et curlingbarn med mindreværdkompleks.
    Det ses jo også herinde.

• #25   10. okt Hvis man ikke kan li hvad man ser, så er man da velkommen til at kigge den anden vej.
    Evt. bare scrolle videre.

Kan sgu ikke få ondt i røven over det.

• #26   10. okt #25

Præcis! Ligesom med folk, som opretter alt muligt crap herinde. Kan man ikke lide reklame i forum, så er man da velkommen til at kigge den anden vej... Kan man ikke lide ligegyldige kommentarer, kan man da bare bare scrolle videre.

Hvorfor faen har folk ondt i røven over det?

• #27   10. okt Nemlig

Kommentér på:
hvor er fællesskabet??