{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Er denne til dobbelt eller enkeltmasse svinghjul?
  • lars n
    lars n Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 458
    #1   20. feb dobbelt da der ikke er fjedre i koblingspladen

• #2   20. feb hej
    Prøv at søge dimsen som reservedel f. eks Refako og der dukker noget frem-
    MVH KP

• #3   20. feb 3000 970 036 passer på DMF svinghjul , og på bilen på billedet iøvrigt . Det er dog yderst sjældent at man kan kan skifte kobling uden at skifte svinghjulet også på de modeller .

Kobling og svinghjul i sæt fra Sacha har varenummer 2290 602 004

Løst svinghjul fra Sachs 2294 001 345

• #4   21. feb Trolle P når jeg søger det varenummer til Sachs svinghjul kommer der kun 2 andre mærker frem..

Den kobling i ser i mit link er nemlig en jeg har liggende, kan jeg måske få hjælp til et varenummer til det svinghjul der passer sammen med? Som så er et dobbeltmasse kan jeg forstå.

Er totalt på udebane i det her, og har fået så mange mærker foreslået og folk med forskellige meninger, men er også selv kommet frem til Sachs er det mest optimale

• #5   21. feb Der står inde ved dette svinghjul med varenr: 2294 002 013 at det 'passer i forbindelse med 3000 970 036' - kan man regne med det inde på autodoc

• #6   21. feb Det ser ud til at din bil er født med LUK kobling og svinghjul, ddet betyder at du enten skal købe en LUK kobling for at få det til at passe på svinghjulet, eller købe et Sachs svinghjul, for at få det til at passe på den kobling du har .

Jeg henter mine oplysninger fra Partslink .

• #7   21. feb Trolle P - jeg skifter svinghjul alligevel, så er det vel bare at få det Sachs svinghjul der passer til kobling og så bare i med lortet smiley

• #8   21. feb Sachs svinghjul på Sachs kobling , så kører det !!!

God fornøjelse !

• #9   21. feb Sachs svinghjul på Sachs kobling , så kører det !!!

God fornøjelse !

• #10   21. feb Okay, har aldrig fået skiftet sådan noget før så har ikke den fjerneste idé om det. Men mange tak for hjælpen

• #11   21. feb Vi svarede dig jo allerede i dit sidste indlæg?. Det er dobbel og derefter kan du spørge vw om de ved præcis om du har luk eller Sachs... men da du alligevel skal skifte dmf så kan begge bruges..
    Typisk er en del af det at få det billigere på autodoc og andre sider at man selv skal vide hvilke dele man ska bruge..
    Du kunne jo også bare skrive til autodoc hvad du skulle bruge..

Kommentér på:
Er denne til dobbelt eller enkeltmasse svinghjul?

x