{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

Atlas green {{forumTopicSubject}}

Hej,

En kollega hsr fået et tilbud ved mekanikeren på nye dæk. Atlas green.
Hun spurgte om mine tanker, og det fløj straks ud af mig, st det måtte hun ikke vælge.

Efterfølgende sidder jeg så og tænker om jeg er klogere end mekanikeren. Hvad tænker I?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Atlas green
  • #1   7. maj 2021 Det er er lidt dårligere end firestone. Synes det er et udmærket dæk til pengene smiley det er det billigste de sælger ved ftz smiley

  • #3   7. maj 2021 Mads ok. Der ser man. Troede faktisk det var helt forfærdeligt...

    Morten, næh, kan se dekra har synet den sidst.

    Ejeren er en kvinde på 57. Bilen er en up


  • Jonas E
    Jonas E Tilmeldt:
    feb 2017

    Følger: 2 Biler: 4 Svar: 19
    #4   7. maj 2021 Atlas er et super fint dæk, dem sælger vi også mange af og har ingen problemer haft endnu

  • #5   7. maj 2021 Nå. Ja, det tyder på at jeg hsr ramt forbi skiven, igen smiley

  • #6   8. maj 2021 Ifølge test af Auto Bild er det noget af det ringeste, man kan få, især på våd vej, hvor det har en markant længere bremselængde. Ud fra det synes jeg, du kan have god samvittighed over at fraråde det.

    Vi snakker ca. 40 % forøget bremselængde i forhold til bedste i samme test. Jeg siger pænt nej tak!


  • #7   8. maj 2021 Nåh, det var da fint så.
    Må se om jeg kan tage mig sammen og finde en anden anbefaling til hende.
    Ikke at mit ord er lov, men er vel det mindste når jeg nu hsr sagt nej.

    Men kan da se på søgning at det er discount hun kigger.


  • #8   8. maj 2021 Det kunne være, den største tjeneste i virkeligheden var gjort i at få hende til at kigge på andet end discount så smiley