{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
301 visninger | Oprettet:

BMW e39 lyder som om den ikke forbrænder ordentlig når den er kold {{forumTopicSubject}}

Min e39 fra 1996 lyder som om den ikke kan brænde benzinen a når den er kold, den første km den køre pludre den og vil kun køre ordentligt i lavt gear, når den kommer i et højt gear og jeg træder til den pludre den som om den ikke kan forbrænde eller som om der er noget ikke brændbart væske i tanken som ikke kan antænde.

Kan det være noget med lambesonderne? Da jeg købte den fik jeg a vide de skulle skiftes men har ikke fået det gjort (kun lige haft bilen i en uge)


Kommentarer på:  BMW e39 lyder som om den ikke forbrænder ordentlig når den er kold
  • #1   21. okt 2021 på med en tester og se hvad den siger, evt fejlkode og live data


    kan evt noget med tændings systemmet, men kun et gæt


  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.874
    #2   21. okt 2021 Det kan være knast sensor, krumtap sensor, temperatur sensor og lambdasonder, det kan være tændspoler, kabler og tændrør, og det kan være dyser....Så ja, som nævnt er det første man gør med en bil at sætte tester på og udlæse fejl.....Bemærk at de billige testere ikke virker på bmw, så kør på et værksted og bestik dem med kage og få dem til at udlæse fejl...

  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.874
    #3   21. okt 2021 Hjemmebagt kage virker ihvertfald i sønderjylland, hvis man bare lige skal have udlæst fejlkoder smiley

  • Charlotte F
    Charlotte F Tilmeldt:
    okt 2021

    Svar: 1
    #4   27. okt 2021 Prøv lige og tag en kompressionstest på den.

Kommentér på:
BMW e39 lyder som om den ikke forbrænder ordentlig når den er kold

Annonce