{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
425 visninger | Oprettet:

Er du 18+? Så vil jeg gerne have din hjælp med min bachelorundersøgelse om greenwashing i elbilindustrien! {{forumTopicSubject}}

Jeg skriver bachelor om forbrugernes opfattelse af greenwashing i elbilindustrien – altså når virksomheder fremstiller sig selv eller deres produkter som mere miljøvenlige, end de reelt er.

Undersøgelsen tager kun få minutter at besvare og alle svar er anonyme.

Klik her for at deltage: https://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=RDJC1ATRL69K

Tak for din tid – din mening er meget værdifuld!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Handyman 500 kr.
  • Bortskaffelse af afklippet hæk 900 kr.
  • Afmontering af gaskomfur 1.200 kr.
  • Montering af skabslågrr 650 kr.
  • Fixe afløb i Vesterbro køkken og (evt tjekke opvasker) 900 kr.
  • Opsætning af 2 lampe 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er du 18+? Så vil jeg gerne have din hjælp med min bachelorundersøgelse om greenwashing i elbilindustrien!
  • #1   13. mar Det er lidt tricky med den træk og slip funktion, måtte da have min søn til at vise mig hvordan det skulle foregå smiley

• #2   13. mar Så har du en mere til samlingen.
    Da det er en skole ting, så pas på med at lægge flere værdier i et spørgsmål/svar værdier.
    Og husk at refere til at vi forbrugere en nogle løgnhalse. I gl dage spurgte man meget ind til om folk ville købe økologisk mælk, det ville rigtigt mange, men salget passede sjovt nok ikke med de statements.
    Så udtalelser fra folk er ofte mere hvor folk gerne vil være men ikke nødvendigvis hvor de er når købet faktisk skal gøres.
    Sagt på en anden måde så greenwasher forbrugerne også sig selv smiley
    El bilerne har været meget påvirket af at de var afgiftsfritaget, ellers havde jeg ikke købt min, den ville have været uendeligt dyr. Dertil kom gratis opladning og gratis parkering i kbh som først ophørte med udgangen af 2024. Det sidste betyder faktisk temmeligt meget da parkering er temmeligt dyrt i kbh.
    Held og lykke med opgaven.

Kommentér på:
Er du 18+? Så vil jeg gerne have din hjælp med min bachelorundersøgelse om greenwashing i elbilindustrien!

Annonce